Zoeken in deze blog

maandag 3 juni 2019

Opvrolijken

Mijn badkamer is nog lang niet klaar, niet alles staat er al in en ik moet nog schilderen.....ook moet er nog een loodgieter komen om achter de wc iets te vervangen.

Maar ik ben wel begonnen met een beetje kleur aan te brengen en dus de boel een beetje op te vrolijken.

Ik heb 3D-vlinders..... zij hebben een magneetje en kunnen vastgeplakt worden. Deze vlinders zitten op de metalen klemmen van de spiegel....met een magneetje dus.


\

Aan de overkant de muziekhoek. Een opblaasbare sax en heel veel muzieknoten.
De muziekstickers zijn statisch..... wel zo handig!




En dat past mooi bij mijn piano-wc-mat. Piano spelen met mijn voeten als ik op het potje zit! 



En mijn dikke dame heeft ook een plaatsje gekregen in de badkamer.
De basilicum is voor de lekkere geur....ik vond sinds de renovatie daar zo'n nare geur hangen!



2 opmerkingen:

  1. Vrolijkheid troef, je gaat zeker zingend in bad? 🎶

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk, ik weet niet of de buren er blij mee zijn, maar ik zing😂

    BeantwoordenVerwijderen