Zoeken in deze blog

woensdag 20 februari 2019

Een nieuwe start

Na het veranderen  en verdwijnen van web-log.nl en punt.nl doe ik toch maar een nieuwe poging om mijn weblog voort te zetten en hoop dat dat blijvend is. Als dit ook stopt stop ik echt! Ik weet nog niet of dit bevalt, ik ga eerst wat dingen uitproberen en oude post herplaatsen die ik niet met 'punt' wil laten verdwijnen. Even kijken of een foto plaatsen ook lukt.....

Dat is simpel......eenvoudiger dan bij 'punt'.

De verschillende lettertypemogelijkheden stellen niet veel voor, geen sierlijke letters, maar dat is geen probleem..... hier ben ik tevreden mee.

Kleuren en formaat is ook eenvoudig, voorlopig ben ik niet ontevreden. 

Dan ga ik nu maar eens wat oude verhalen herplaatsen! 

En nog als bij Punt en Web-log kunnen reacties hieronder geplaatst worden,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten