Zoeken in deze blog

woensdag 20 februari 2019

Uit de oude doos (13-05-2006 op punt)

Ik moest ineens denken aan een verhaal van lang geleden, iets wat mijn ouders overkomen is.
Mensen die snel misselijk zijn kunnen beter niet verder lezen!!!!!!
Toen mijn ouders pas getrouwd waren hebben ze een tijdje in een heel oud huis gewoond.
Op een nacht waren ze in slaap gevallen met de radio nog aan. 's Nachts werd mijn moeder wakker van het geruis van de radio (die toen 's nachts nog geen uitzendingen had), ze voelde wat kriebelen en dacht iets te zien bewegen bij het flauwe licht van de radio, het lijkt wel of er steeds iets op hun bed viel.  Gauw mijn vader wakker gemaakt, maar ook hij zag niet wat het was. Licht in de slaapkamer hadden ze niet, dus hebben ze samen het bed verschoven en zijn weer gaan slapen om de volgende dag op onderzoek te gaan.
Ze hebben 's morgens inderdaad ontdekt wat er aan de hand was: Op het plafond lag een dode rat te rotten en de maden waren 's nachts door de kieren van het plafond op hun bed gevallen.
Eet smakelijk!!!!! (Maar ik had jullie gewaarschuwd).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten