Zoeken in deze blog

woensdag 27 februari 2019

Wildplassen

Punt 10-07-2007

Een ouwetje van web-log:
Ooit las ik ergens dat uit een belgisch onderzoek was gebleken dat vrouwen ook wildplassen.
Ja, dat wist ik al lang, daar was geen onderzoek naar nodig! Ik heb mij er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt.
Er zijn gewoon te weinig openbare toiletten en als er ook geen kroeg of iets dergelijks in de buurt open is, dan moet je toch een andere oplossing zoeken als je op knappen staat.
Het is mij niet vaak gebeurd gelukkig, want ik vind het niet prettig, maar je moet toch wat.
En over WC's gesproken: Ik heb een hekel aan verhoogde toiletten!!!!! In veel ziekenhuizen en bejaardenhuizen hebben ze die dingen. Voor veel mensen waarschijnlijk ideaal, maar voor mij veel te hoog! Ik moet altijd klimmen om er op te komen en hang dan met mijn benen te bungelen en na afloop moet ik mij weer voorzichtig naar beneden laten zakken.
Echt, voor mij zijn dat ondingen, kommer en kwel!
Maar...........liever een verhoogd toilet dan helemaal geen toilet, ik klim liever even dan dat ik moet wildplassen.
 Mooi woord toch: wildplassen, in gedachten zie ik dan altijd iemand (een man natuurlijk) wild om zich heen plassen, terwijl overal mensen dekking zoeken (zal wel een afwijking van mij zijn).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten