Zoeken in deze blog

woensdag 20 februari 2019

Alle opmerkingen van opoe op een rijtje.....nog van web-log en op 29=05-05 op Punt geplaatst

Toen ik net een computer had ben ik begonnen bij web-log om wat handigheid met de computer te krijgen. Om aan te geven hoe mijn vorderingen waren plaatste ik af en toe een "opmerking van opoe" op mijn log.
Ik heb ze eens allemaal bij elkaar gezocht en op een  rijtje gezet:
1. Opoe bewandeld de digitale snelweg nog wel met een rollator.
2. De digitale snelweg heeft wel veel bochten waar je uit kan vliegen.
3. Wordt er op de digitale snelweg 's winters ook gestrooid?????
4. Gelden er ook snelheidbeperkingen op de digitale snelweg?
5. Opoe gaat vooruit: ze heeft haar rollator weggedaan en wandeld nu met een stok over de digitale snelweg!
6. Opoe gooit haar stok weg en schuifelt nu heel voorzichtig verder.
Als dat maar goed gaat.
7. Het bewandelen van de digitale snelweg gaat met vallen en opstaan.
Maar ik krabbel altijd weer overeind. AUauAU.
8.Opoe weet al aardig de route op de digitale snelweg; op de gewone snelweg heeft ze daar wat meer moeite mee!!!
9. Opoe wandelt ondertussen met stevige pas over de digitale snelweg.
Ze is nu niet meer zo gauw bang dat ze de bocht uitvliegt.
10.Opoe pakt de fiets, dat gaat sneller!!!!!! En kijk.....met losse handen!!

11. Jaja, opoe rijdt nu al een tijdje rond op de digitale snelweg en heeft nog steeds geen ongelukken gehad. 


12. jaja, opoe heeft geleerd om cd's de branden zonder haar vingers te branden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten