Zoeken in deze blog

vrijdag 16 juni 2023

Foto' s

Facebook liet mij als een herinnering een foto zien waarop ik ongeveer 10 jaar oud was..... ik zat in de vierde klas. 
Ik zocht er zelf de foto's bij die in de 2de klas en 5de klas gemaakt zijn......vooral die van de tweede klas laat naar mijn idee een heel ander kind zien. Ik was erg verlegen en dat is vooral op die foto goed te zien..... hoewel ik lang verlegen bleef werd het langzaam aan toch wel iets minder en durfde ik af en toe ook wel eens wat te zeggen en wilde ik niet meer het liefst onzichtbaar zijn. Ik had ooit op facebook geschreven bij die foto uit de vierde klas dat ik toen eindelijk mens werd (of zoiets) .... als ik de foto's bekijk begrijp ik dat! 

2de klas


4de klas


5de klas

In de 6de klas was het een klassenfoto en daar heb ik mijzelf maar even uitgeknipt:

En de hele foto:
En ik ken alle namen nog! 


En nog zomaar wat foto's van mij: 






































 

6 opmerkingen:

  1. Je weet dat deze serie minstens tweemaal zo lang moet worden. 😁
    Bertie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd mooi foto's te zien 'door het leven heen'. Hoe mensen veranderen en toch hetzelfde blijven. Fijne serie Ans. (Ik ben zo vrij je Ans te noemen als het mag.)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteraard mag je mij Ans noemen.... het is mijn naam 🤣
      Ik hou zelf ook van foto's...... inderdaad de veranderingen maar meestal toch nog herkenbaar.

      Verwijderen