Zoeken in deze blog

vrijdag 13 oktober 2023

Toch ziek geworden

 Leek ik donderdag wat opgeknapt te zijn, vrijdagochtend sloeg het ineens volop toe en werd ik verkouden, begon te hoesten en net als woensdag had ik het koud. 
Geen drama, dat gaat wel weer over en ik heb geen hoge koorts of zo.... het valt allemaal wel mee, maar ik ben gewoon gammel!
 Ik trok wat warms aan, sloeg het zwemmen over en kroop onder een dekentje op de bank.... lekker tv kijken, ik had de afgelopen tijd het één en ander gemist wat ik nu mooi kon inhalen. Het ging een beetje op en af... dus trui aan en uit en aan en uit... en wakker en weer slapen en wakker en slapen, redelijk fit en weer gammel en weer wat beter etc. . 
Genoeg rust gehouden, de kans is groot dat ik dan morgen veel beter ben...... of helemaal afgeknapt
😏😓😕.




Ik verwachtte een pakje, ik had nieuwe glucose-teststrips besteld (die zijn een stuk goedkoper dan die van mijn vorige meter) en voor 1,70 meer kon ik een doosje strips kopen met een nieuwe meter erbij. Zelfde hoeveelheid strips. Nou, dan is een reservemeter wel handig. Ik heb nog een andere, maar daar zijn de batterijen snel van leeg en daar moeten weer andere strips in. Toch prettig dat ik die achter de hand heb, maar 2 dezelfde meters (en dus dezelfde strips) zijn veel handiger en voor 1,70 bestelde ik die erbij. 
Ik had omdat ik zou gaan zwemmen donderdagavond al gemeld waar ze het pakketje konden achterlaten als ik niet thuis was, dus daar hoefde ik niet op te letten. Toen de bel ging bleek het de apotheek te zijn, ik had per ongeluk aangegeven dat het gebracht moest worden, dat kwam nu ook goed uit en doordat ik niet zwom was ik thuis. En weer voor 3 maanden medicijnen, hoera! 
Even een coronatest doen...... dat wil het RIVM graag... en als die test positief is mag ik de teststrip opsturen zodat zij kunnen uitvogelen welke variatie ik heb .... dus braaf de test gedaan, maar hij was negatief. Ik krijg de tests van het RIVM, die zorgen dat ik er steeds voldoende in huis heb.... dat is het voordeel van meedoen aan een onderzoek. 

Tijd voor een goede lunch met een mok hete koffie.... heerlijk.





Zaterdag de griepprik..... als ik ziek ben kan ik volgende week in de herkansing, ik dacht op dinsdag en donderdag. Donderdag de coronaprik, dus die dag liever niet, dat vind ik teveel van het goede. 
Ik ga er niet van uit dat ik alles moet afzeggen, maar dat is afwachten. De 'saxdokter' kan ook bellen.... ik wacht het allemaal maar af...... het kan zo ineens weer over zijn ook. 
En ik bestelde maar weer eens iets via een webshop: Binnenkussens. Ik kreeg voor mijn verjaardag 4 erg mooie kussenhoezen, maar ik heb geen kussens in die maat en heel toevallig zag ik ze nu ergens met korting...... en ik ben gek op korting. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten