Zoeken in deze blog

woensdag 25 september 2019

Vandaag.....

....stond ik vroeg op..... voor 7 uur moest mijn grofvuil op de juiste plek staan, dan konden ze het ophalen (1x per maand na aanmelding).
Natuurlijk had ik het gisteravond kunnen doen, maar dan kon mijn auto niet op mijn erf staan.....nou ja, kon wel, maar dan kon ik niet weg en ik had mijn auto wel nodig vandaag.
Dan liever vandaag mijn auto ergens anders zetten. De tweezitsbank had ik al een dag eerder naar buiten gesleept..... ik wist niet of het zou lukken in mijn eentje en zo niet dan had ik nog tijd om hulp in te schakelen. Het was al aangeboden.....van meerdere kanten....als de één er dus niet is zou de ander kunnen, maar ik wilde het eerst zelf proberen. Op z'n rug bleek het het beste te gaan.....de drempel bij de voordeur kostte een paar zweetdruppels, maar daarna ging het weer goed en ik zette hem weer op zijn pootjes.  Vanmorgen zette ik dus eerst mijn auto weg schoof de bank om 6 uur verder naar voren..... pakte nog een paar aangemeldde dingen en zette dat erbij....klaar, ze kunnen komen.
Weer ruimte in huis...... nu ik een nieuwe bank heb kan die andere weg!



Gelijk maar even een paar verjaardagskaarten wegbrengen, daar had ik gisteravond ook geen zin meer in.

Daarna toch nog een paar uur geslapen. Ik zou naar de kapster in Purmerend en dan gelijk even winkelen......ik had veel plannen......maar bedacht dat het teveel was op 1 dag.....dan maar iets later weg. Vlak voor ik wegging werd al het grofvuil opgehaald....mooi, beter dan bij de vorige bank (jaaaren geleden), toen kwamen ze niet!

Mijn auto reed per ongeluk naar de Praxis.....dat had ik eigenlijk later op de dag in de planning staan.....daar hadden ze alles wat ik wilde....verder naar de Big Bazar......daar ging het alarm af toen ik naar binnen ging.....ik mocht toch binnen komen. Heerlijk op mijn gemak daar rondgesnuffeld......gemeld dat het alarm weer zou afgaan.... ze controleerden het verder niet, ik mocht naar buiten.

Tijd voor de lunch....beetje laat, maar dan is het extra lekker!

Nog even naar de Wibra.....die is op een ander winkelcentrum.  Daar zag ik leuke dingen voor weinig geld! Maar ook bij de Wibra ging het alarm af toen ik binnenkwam...... ik hoorde dat dat bij meer mensen gebeurd was. Gaat lekker.

Door naar de kapster.....die heeft nu genoeg haar van mij om een pruik te breien.  Wat was het lang..... en wat voelt het fijn dat dat eraf is.  Ze vertelde dat er afgelopen zaterdag een nieuwe Action in Purmerend is.....op een plek waar wel voldoende parkeerruimte is....top! kwart over 5 stapte ik de nieuwe Action binnen en tegen sluitingstijd kwam ik naar buiten.  Binnen kwam er een man naar mij toe met een stel autootjes......"Kan je zien welk type Mercedes dit is, ik heb mijn tweede bril niet bij mij".  Ik kon hem niet helpen en keek bij de placemats....hij weer: "Daar zitten gaatjes in lief, daar gaat alles doorheen!" "Ja, maar ik gebruik het voor iets anders" "O, waarvoor dan? Deze ik ook mooi lief"..... zo ging het nog een tijdje door, aldoor 'Lief' ......het werkte op mijn lachspieren, als hij niet doorgelopen was zou ik hem uitgelachen hebben ben ik bang.

Het was een heerlijk winkel- en kappersdagje, maar het was wel wat veel...ik ben nu gevloerd! Dus lekker op de bank, kaarsjes aan en thee binnen handbereik......lekker aan het bijkomen.



Maar mijn haar zit weer goed!




2 opmerkingen:

  1. Jij hebt je sporen weer verdiend vandaag, en de rust met een kopje thee ook.
    Mooi geknipt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gelukkig 2 goede kappers. Mijn haar is nogal dwars..... erg steil en stug en het moet van achteren voor minimaal 40% uitgedund worden.....veel kappers hebben dat niet door en ik wist dat toen ook niet. Verder nog 3 kruinen, genoeg om een leerlingkapster gillend te zien wegrennen.
    Ik hou van winkelen, vooral bij winkels als Action, Big Bazar, So Low etc. Leuke dingen voor weinig geld.

    BeantwoordenVerwijderen