Zoeken in deze blog

maandag 30 september 2019

Energie



Vandaag zou ik nieuwe energiemeters krijgen........vanmiddag tussen half 3 en half 5.
Visite kwam daarom hier naartoe i.p.v. ik naar daar......en ik ruimte de hoek bij de meterkast op.
In deze gang is maar 1 plek waar een beetje ruimte is om iets neer te zetten of om jassen op te hangen en dat is voor de meterkast. Dus jassen, tassen, schoenen etc. moesten daar allemaal weg.
Zolang maar in de kamer....wel een rommeltje, maar ach....het is maar voor even.
Kwart voor 2 ging de telefoon.......er waren veel monteurs met griep...het ging niet door!
Dat heeft mij dus nodeloos energie gekost!

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig belden ze nog àf,
    mij gebeurde het wel dat ze gewoon niet kwamen ...
    Lastig, al die heisa voor niets..
    maar toch gezellig geweest met de visite ?
    Lieve groet, hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ze belden wel af, maar behoorlijk laat. Slechts 3 kwartier voordat ik hem kon verwachten.
    Eerder dit jaar had ik een schilder die niet kwam opdagen. Dat was voor mijn badkamer.....als hij geweest was kon ik eindelijk (na bijna 3 weken) weer alles terugzetten in de badkamer. Vanaf 8 uur die vrijdagmorgen kon ik hem verwachten.....ik zat er voor klaar..... pas om 4 uur kreeg ik iemand te pakken die zei: "O, de schilder.....die heeft het zo druk, die heeft geen tijd!" Kwaad riep ik dat ik dat dan ook wel even had mogen weten. Ik wilde precies weten wanneer hij dan kwam..... dat is gebeurd..... de maandag erop. Dat is inderdaad nog beroerder, maar dit vond ik ook niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Dank U wel', was zeker jouw antwoord?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hiihihi, niet echt Bertie. Ik heb gezegd dat ik er helemaal klaar voor was en niet blij. Daar werd in elk geval goed op gereageerd. Meteen een nieuwe afspraak gemaakt....over 2 weken.

    BeantwoordenVerwijderen