Zoeken in deze blog

dinsdag 17 september 2024

Vervolg


 Het verhaal van zondag gaat nog verder..... P. kreeg een mail van de medewerkster die ze al een paar keer aan de telefoon had gehad...... ze had ondertussen gehoord dat het weer mis was gegaan en stuurde een code waarmee P. 20 euro korting krijg als ze weer wat besteld. En ze vond dat P. er op de foto uitzag alsof ze wel kon lachen om het verhaal..... grijns...... op die foto stond IK. 





Eerlijk is eerlijk..... dat is wel service...... steeds weer opnieuw versturen en nu die korting.....netjes. 
Er ging wel erg veel fout, maar ze probeerde het wel steeds weer op te lossen! 

En omdat toch al alles fout ging besloot Facebook dat mijn link naar deze blog verwijderd moest worden. Ze worden daar steeds gekker, dit is al de derde keer. Nog even en ik krijg straf..... dus als ik een tijdje niet op Facebook ben dan ben ik waarschijnlijk verbannen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten