Zoeken in deze blog

maandag 5 september 2022

Iedereen heeft natuurlijk recht op mijn mening.

 De kraskaartenactie van Albert Heijn is verlengd (nog niet weggooien dus!!!!)..... nou ja, het inleveren dan, we krijgen ze niet meer. 
Nou heb ik er niet zo veel ontvangen, want in mijn eentje gaat dat niet zo hard. Van de kaartjes die ik had heb ik er dacht ik maar 2 in kunnen leveren (ik zit nu heel diep na te denken welke kaartjes ik inleverde).... de rest is niet voorradig of zit niet in het assortiment. 
Omdat er vaak dingen niet voorradig zijn is het verlengd naar 2 oktober. Ik denk dat ik voor die tijd nog wel in Purmerend kom om bij de AH-XL de dingen te halen die hier niet in het assortiment zitten. 
"Altijd prijs" vind ik iets te enthousiast gezegd, want een prijs die niet in het assortiment zit van de AH in de buurt voelt niet echt als een prijs..... het vervoer naar een winkel die het wel in het assortiment heeft is vaak duurder dan het product en dan is het nog maar afwachten of het in voorraad is. Ik heb er nog 5, waarvan 1 dubbele.... die kan ik niet tegelijk inleveren, want dat mag niet. Het was gisteren niet voorradig (wel in het assortiment). Gisteren kon ik geen enkel kaartje inleveren zelfs.... niet voorradig en niet in het assortiment. Ik heb kaartjes voor dingen waar ik zelf niks aan heb, maar daar weet ik dan wel weer een liefhebber voor. (koffiecups... ik heb geen apparaat waar dat in kan, vaatwastabletten.. ik heb geen vaatwasser).  Daar valt uiteraard niet aan te ontkomen en dat vind ik ook geen probleem want ik maak er een ander blij mee. We krijgen het en dan is dat geen reden om moeilijk over te doen.
 Natuurlijk kunnen dingen wel eens op zijn, dat snap ik, maar als dat vaak gebeurt zorgt dat toch al snel voor ergernissen.  En dat schijnt overal zo te zijn, niet in 1 bepaalde winkel! 

Zelf vind het het vooral wat wonderlijk dat er dingen niet in het assortiment zitten en dat het dan niet tijdelijk in het assortiment zit of dat er een andere duidelijke oplossing voor is... een soortgelijk product bijvoorbeeld en dat dan duidelijk aangeven..... niet dat je op zoek moet gaan naar iemand die mogelijk iets kan bedenken om je te helpen. Zelf heb een kaartje van zo'n ontbrekend artikel, maar van een ander merk is het er wel..... en ook daar bestaan kaartjes van.... zou een prima vervanging kunnen zijn. 
Het lijkt mij voor het personeel ook heel vervelend als het er niet is.... misschien worden mensen kwaad.... niet leuk. 



Het is een leuke actie, maar er zijn wel wat verbeterpunten mogelijk! 

2 opmerkingen:

  1. De actie is me volkomen ontgaan. Ik lijd er niets mee. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn groter rampen hahaha. Mijn dichtstbijzijnde supermarkt is AH en wat verder een Deka, maar die ik heel klein, dus kom ik regelmatig bij AH en dan valt het op. En als ik iets gratis krijg wil ik het hebben ook! 🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen