Zoeken in deze blog

maandag 29 april 2019

Gevloerd......

volledig gevloerd ben ik! Daarom was ik dus steeds zo moe, er zat ander venijn achter en dat komt er nu uit.
Het was nogal druk en dan wordt ik vaker ziek, maar vaak kan ik dat voorkomen door af en toe een rustdag te nemen......dat lukte deze keer niet, het sluimerde al lang. 
Gisteren hoestte ik al flink, maar ach, ik had mij zaterdag flink verslikt en dan heb ik wel eens dat ik daar de volgende dag nog wat last van heb....gaat vanzelf over. Mijn hoofd dat voelde alsof het op ontploffen kon negeerde ik eerst nog, maar het hoesten werd erger i.p.v. minder en ik kreeg koude rillingen, afgewisseld met momenten dat de vlammen mij uitsloegen, duidelijk koorts dus. 
Het komt altijd slecht uit, maar nu is het wel op een heel ongelukkig moment.....morgenavond generale repetitie voor ons bevrijdingsconcert.....ik weet niet of ik er kan zijn.....het "toeteren" wekt vaak een hoestbui op....... even afwachten nog maar. De dodenherdenking....als ik nog flink hoest sla ik hem over, hoe vervelend ik dat ook vind..... zondag het concert...als het enigszins kan wil ik daar wel zijn....... volgende week de tandarts en de renovatiewerkzaamheden in de badkamer...... ik moet er echt alles aan doen om snel op te knappen en dat betekent dus uitzieken! Rust, veel drinken..... het is even niet anders. Liever de generale repetitie missen dan het concert. Als ik mij morgen beter voel kan ik misschien heel even naar de repetitie...op halve kracht meedoen, alleen de belangrijke stukken. Nou ja, even afwachten maar......misschien voel ik mij morgen weer helemaal goed!

5 opmerkingen:

  1. Tsja Ans, luister naar je lichaam en wees er zuinig op, je hebt er per slot van rekening "slechts" een en daar moet je het mee doen. En bedenk, beter een concert missen dan dat je straks bij de doden herdenking herdacht wordt. Tsss, een waarheid als een koe en dat op den "vroege" morgen.
    Veel sterkte en van harte beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel gelijk, maar het is wat lastig omdat ik een solootje heb op het concert....volgens mij heeft niemand anders dat op papier staan,dus voor de anderen lastig als ik er niet ben. Maar goed, ik ben ietsje beter dan gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, op halve kracht....
    Je zegt zelf al dat je moet uitzieken.
    Enfin, het is je eigen lijf maar toch: beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel!

    Ik ben niet gegaan, was nog te ziek en vooral hoestte ik nog te erg. Koorts is nu weg en het hoesten wat minder.
    Op halve kracht dan blaas ik alleen de belangrijkste stukjes mee, alles wat een ander ook heeft laat ik dan zitten. Dat heb ik wel eens eerder gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen