Zoeken in deze blog

maandag 1 juli 2019

Tring tringhhhhh

"Met Ans Dekker"
"Een heel goede middag, met vastelastenbesparing, ik zoek mevrouw Martis"
"Dat ben ik, maar ik heb geen interesse"
"U weet nog niet eens wat ik ga zeggen!"
"Nou, als u zegt vastelastenbesparing lijkt mij dat wel duidelijk"
"Blijft u even aan de telefoon, dan verbind ik u door met het belmenietregister, maar u weet niet wat u mist!"   
"Tuut tuut tuut"

Opgehangen, geen belmeniet, maar dat maakt niet uit, want dat werkt toch niet. Ik sta ingeschreven, vaak genoeg opnieuw geprobeerd, maar ze vinden altijd wel een reden waarom ze wel mogen bellen volgens hun, zoals die ene keer: "Ja, maar u heeft meegedaan aan een enquête"
"Nou, dat is raar, dat heb ik al heel lang niet meer gedaan"
"Ik zal even voor u kijken......ja, dat is 3 jaar geleden!"


Laat maar!

2 opmerkingen:

  1. Drie jaar.....
    Treurig. Je kunt er maar het beste een grap van maken.😆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vond het zo raar. Als het nou 2 maanden was, maar 3 jaar kan echt geen reden zijn om nog te mogen bellen.

    BeantwoordenVerwijderen