Zoeken in deze blog

maandag 29 augustus 2022

Onzichtbaar

Een tijdje terug kocht ik 'invisible underwear' .... nou invisible is het zeker..... ik moet het steeds zoeken, niet te zien..... maar vind het dan niet terug om mijn tere billetjes, nee... het zit om mijn enkels. En daar kocht ik het niet voor..... de stof voelt prettig aan, maar mijn enkels hebben daar geen enkele behoefte aan. Ik denk dat ik minimaal 2 maten kleiner nodig heb dan normaal..... misschien dat het dan blijft hangen.. .... of bretels, maar dan gaat het wel erg op een mankini lijken en dat was ook niet de bedoeling. 

2 opmerkingen:

  1. Haha, onzichtbaar ondergoed.... 😉😁
    Maar je bent zeker afgevallen?

    Nog steeds krijg ik geen posts van jou binnen, ik zoek en zoek maar vind de oorzaak niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zo heet het echt en als het niet op z'n plaats blijft zitten lijkt het echt onzichtbaar hahaha,
    Nee, niet afgevallen, nou ja, ik val elk jaar ongeveer 1 kilo af, dat stelt niet veel voor.
    Raar.... ik snap het ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen