Zoeken in deze blog

maandag 24 oktober 2022

Herfst

 Zondag was ik van alles van plan.... veel doen in huis, papieren  uitzoeken, wandelen natuurlijk, saxofoon spelen ...... maar ik heb bijna niks gedaan...... ik heb bijna de hele dag geslapen. 
Om de één of andere reden was ik zo verschrikkelijk slaperig dat ik steeds opnieuw in slaap viel. 
Pas 's avonds wandelde ik, net na een onweersbui en er was alleen in de verte nog wat weerlicht te zien.  Daarna deed ik nog wat dingetjes om de dag niet helemaal nutteloos te laten verlopen en daarna ging ik weer slapen...... maandag een nieuwe dag met nieuwe kansen. 

Maandag was ik actiever, ik voelde mij goed uitgeslapen en dat maakt het een stuk prettiger! 
's Middags lekker gewandeld, het was heerlijk weer..... wel een dreigende lucht maar de zon kwam er toch nog wat doorheen en het was zeker niet koud. 
Overdag zie je meer dan 's avonds, overdag zijn de mooie herfstkleuren zichtbaar en ik zag heel wat paddenstoelen ...... zelfs eentje rood met witte stippen en ik denk dat kabouter Spillebeen te driftig heen en weer gewipt heeft (of hij had honger), want  de paddenstoel was duidelijk niet ongeschonden. 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten