Zoeken in deze blog

donderdag 2 maart 2023

Ook ik

 Ik kon het natuurlijk niet laten, ook ik moest een foto van Venus die met Jupiter op stap gaat. Mijn telefoon is natuurlijk niet geschikt voor een topfoto, maar ik had ze erop! Ik ging bijsnijden en zag al snel niet meer de  hele foto... en ineens vond ik dat ze er geweldig opstonden, zo helder!  Op de foto zag ik 2 veel duidelijker sterren dan ik verwachtte. Later zag ik een stuk hoger 2 kleinere, meer zoals ik had verwacht, wat was dat dan? De stand was niet helemaal hetzelfde.....maar het leek er wel op, het leek wel spiegelbeeld... en even ernaast een licht dat de straatlantaarn moest zijn, zwakker dan ik verwachtte....... uhhhhhh...... o, ik wist het ineens..... mijn lampjes op zonne-energie stonden er dus ook op.

Venus en Jupiter

🌟🌟🌟🌟🌟

Hier de hele foto..... bovenin de lantaarn (niet de maan) met naar rechts en iets hoger 2 speldenprikjes..... Venus en Jupiter. Eronder 2 duidelijke lampjes die ik dus voor V&J aanzag (zo helder krijg ik ze natuurlijk echt niet op de foto, dat vond ik al raar)....... en wat meer naar rechts een heel zwak lampje dat niet genoeg zon had gehad ,,,,, dat had ik eerst niet eens gezien. En links.....ik dacht eerst de straatlantaarn, maar dat was ook een lampje op zonne-energie, die staat bovenop mijn thermometer. 

😂😄😁😉😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten