Zoeken in deze blog

dinsdag 28 maart 2023

Kijk nou.....

wat lief...... kreeg ik zomaar een onverwachts cadeautje, er zat ook nog een cadeaubon in zijn rugtas! 
En ik had net verteld aan de moeder van de gulle gever dat ik de paashamsters zo leuk vind..... maar ze nog te duur vond, dus ik hoopte op een afgeprijsde haas na de Paas. 😂 
De moeder wist wat dochter van plan was...... en had moeite om niet te lachen. Even later kwam dochter binnen en tot mijn verbazing kreeg ik deze leukerd! Ik hou ervan! Bedankt!!!!! 




Ik vind ze altijd erg leuk...... maar best wel prijzig om zomaar te kopen (niet dat ze het niet waard zijn, maar dat loopt wel erg op!), maar soms..... zie ik ze later voor de halve prijs. Ik vind vooral die hamsters leuk die bij een bepaalde periode horen, dus Pasen, Kerst, herfst, voetbalkampioenschappen, Sinterklaas ...... ik vind het leuk om ze dan neer te zetten. En natuurlijk als er hamsters zijn die op de één of andere manier iets met mij te maken hebben, zoals een hamster met een saxofoon, of een hamster-dj (dat is dan Edwin) ...... een hamster in badpak, dat soort dingen vind ik leuk! 
Nu we hier een AH hebben zie ik ze vaker en weet ik welke er zijn....... voorheen kwam ik maar een enkele keer bij AH.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten