Zoeken in deze blog

donderdag 31 oktober 2019

65+3...alweer een week ouder

65 jaar en 3 weken

Positieve dingen in die derde week....

Woensdag een gewone rustige dag, ook lekker.

Donderdag: Deze dag moest ik naar de diabetesverpleegkundige en ik kreeg een andere medicatie....blij mee......hopelijk past dit beter bij mij!

Vrijdag: Bij de apotheek duurde het lang, maar ik heb mijn medicijnen.....niemand leek te mopperen, dat vind ik behoorlijk positief! 's Avonds een gezellige kapelrepetitie.

Zaterdag was ik weer jarig......een heel gezellige dag en ik weer weer flink verwend! Bobbi werd weer opgehaald en ik kreeg een cadeautje! Leuke dag!

Zondag lag ik een beetje voor Pampus...... even rustig aan en een beetje opruimen.

Maandag ook weer rustig aan, wel wat achterstallig werk gedaan.....lekker! Een pompoen klaargemaakt voor Halloween,,,,,leuk werk

Dinsdag naar vriendin......lopend en terug wat herfstfoto's gemaakt, de zon scheen prachtig.
's Avonds fanfare.....ging lekker!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten