Zoeken in deze blog

donderdag 3 februari 2022

Druk druk druk druk

 

Soms komt alles tegelijk..... binnenkort heb ik een week waarbij ik op
maandag naar de kapper
dinsdag naar de huisarts
woensdag naar de tandtechnieker in Almere
donderdag naar de tandarts en 
zaterdag naar een driedubbele verjaardag in Purmerend
moet (nou ja, moet, dat klinkt alsof het allemaal vreselijk is..... een verjaardag ik natuurlijk gezellig en de kapster ook....  en de tandarts e.d. zijn ook geen rampen, het is alleen wat veel in één week en allemaal afgesproken, dus ik moet op tijd zijn). Vrijdag heb ik altijd al wat, dus dan maak ik alleen andere afspraken als het echt niet anders kan.
Die verjaardag is eigenlijk 's avonds.... maar ja, om dat tijdstip is het donker en waarschijnlijk druk onderweg met veel tegenliggers als ik er naartoe ga..... als ik terugga valt dat wel mee, hoewel ik natuurlijk altijd liever overdag rij, maar op die weg red ik het wel.... niet druk later op de avond, goede verlichting, niet lang en ik ken zo ongeveer elke straatsteen. Maar ja.... ik moet eerst heen..... en na zo'n week zit de kans erin dat in slaap val. Het is dat het al zo druk is, anders zou ik misschien eerder naar Purmerend rijden, als het nog licht is.... en dan daar ergens wat eten..... tot het tijd is! 
😂😵😴

Maar...... ik denk dat bekend is dat ik liever niet 's avonds kom, want er stond al bij dat ik ook overdag mocht komen als ik dat liever wil.... en daar stond dan ook een tijd bij. Ik heb al gezegd dat ik dat graag doe en niet zo lang blijf..... even cadeautjes overhandigen, koppie thee.... wat kletsen en weer naar huis..... ik denk dat ik dan even niks meer doe dat weekend! 
Perfect! Blij mee..... dat is zeker prettiger... maar ook zal het dan rustiger zijn en dat vind ik met al die besmettingen ook wel zo prettig, want dan zal het rustiger zijn. 
Ook al is nu de kans groter dat ik ik er niet erg ziek van wordt.... bij een besmetting zal ik toch even uit de running zijn, ziek of niet ziek! 
En er is later deze maand nog een afspraak met de tandtechnieker en begin volgende maand met de tandarts........ die afspraken hangen met elkaar samen, moet ik de één uitstellen dan is de kans groot dat die andere afspraak ook uitgesteld moet worden..... en dan duurt het nog langer voordat ik weer een tand heb die gewoon vast zit! En ik wil daar niet langer op wachten..... ik wil deze in zijn doosje doen..... bewaren voor noodgevallen als die andere toch loslaat, maar ik hoop hem nooit meer nodig te hebben! Het is best te doen hoor...... maar het heeft duidelijk zijn beperkingen! 

Normaal plan ik nooit meerdere dagen achter elkaar iets, maar dit overkwam mij..... er kwam steeds meer bij dat min of meer toch belangrijk is. Ach.... het is maar één week..... daarna wordt het weer wat normaler en heb ik niet meer alles achter elkaar.... kan ik mijn eigen tijd weer indelen. 


4 opmerkingen:

  1. Pffff ik zal je niet langer ophouden maar een verjaardag en kappersbezoek zijn gezellige karweitjes.
    🙂😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi..... het is nu nog stilte voor de storm. O ja, het is niet allemaal vervelend... kapster ben ik blij mee en een driedubbele verjaardag is ook gezellig! De dokter is maar een controle..... tandtechnieker lijkt mij ook geen drama, die gaat de kleur bepalen van de tand die er komt en de tandarts doet wat voorbereidingen voor het plaatsen. Dus echt geen vreselijke dingen allemaal, maar het is wat veel! Nou ja, ik overleef het wel weer 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi en anders was dit misschien mijn laatste berichtje.... de tijd zal het leren!

    BeantwoordenVerwijderen