Zoeken in deze blog

zaterdag 19 februari 2022

Verjaardagdag

 Zaterdag ging ik naar de driedubbele verjaardag die vorige week vanwege corona niet doorging. 
Van tevoren deed ik even een zelftest..... je weet maar nooit... ik wil niet eventueel alle aanwezigen daar besmetten, dus voor alle zekerheid even een test.... ik voelde mij goed, maar was de afgelopen week wat vermoeider..... dat heb ik vaker, vooral na een drukke periode..... maar toch..... 
Alles was goed, dus met een goed gevoel vertrok ik naar Purmerend.

Ik reed op de heenweg niet door de Purmer..... de route die ik nam is ietsje om, maar veel scheelt het niet omdat ze vlakbij die route wonen en dan hoef ik maar een heel klein stukje Purmerend door.
Een paar keer kwam ik langs verkeerslichten die het niet deden..... ook op een druk punt. Geen probleem, ik heb zelf ogen, maar toch.... op sommige punten is het met verkeerslichten veiliger..... en soms is het voor verkeer uit een zijweg prettiger omdat ze anders bijna geen kans hebben om er tussen te komen. 
Misschien een gevolg van de storm.... ik weet het niet. 
Het was heel gezellig...... er waren 3 honden.... er kwam nog wat visite en natuurlijk was er taart (ja, dan is het voor mij al geslaagd..... ik neem niet veel zoetigheid, maar een stukje taart als er iets te vieren valt vind ik toch wel erg lekker).
 



Toen ik wegging liet ik een tasje liggen op de bank..... ach.... er zijn groter rampen.... de tas die wel belangrijk was had ik wel mee..... misschien hebben ze door dat hij van mij is als ze hem vinden en anders houden ze hem maar....  ook goed. Gewoon een klein linnen tasje..... met hartjes, maar niet iets bijzonders.  Wel stom, ze vroegen nog of ik alles had...... en ja, ik had mijn schoudertas, die was belangrijk en verder dacht ik nergens meer aan! 😂
Terug reed ik door de Purmer, altijd dezelfde route is te saai, nu had ik in totaal een rondje gereden. 
In de Purmer lagen heel wat omgewaaide bomen, soms gewoon ergens in het midden afgeknapt..... en dat terwijl er nog geen blad aan zit. 
Ik had in Purmerend ook al hier en daar restanten van bomen zien liggen, er zijn heel wat bomen gesneuveld door Eunice. 
Geen boodschappen gedaan in Purmerend, ik had niet veel nodig en ik had ook geen zin..... lekker naar huis, ouwe joggingbroek aan.... en lezen... er ligt nog een stapeltje bladen die ik gekregen heb (en die ik ook weer doorgeef). Eten klaarmaken..... kapucijners met van alles wat erdoor......  ui, appel, spekjes, roerbakgroente, ananas en meer..... en op mijn bord nog augurkenblokjes.


Lekker! Ik at wel laat, want ik was in slaap gevallen. 
Zondag maar even flink uitslapen! 



2 opmerkingen:

  1. Zoiets als een Captains Dinner, lekkerrrr.
    Vandaag is het achter de ramen zitten en naar de regen kijken. ☻

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zoiets.... maar dan nog veel meer erdoor.
    Genoeg voor meerdere dagen.
    Ja, ik heb inderdaad nog niet veel meer gedaan....kijken en luisteren naar de regen

    BeantwoordenVerwijderen