Zoeken in deze blog

vrijdag 28 mei 2021

Kleine lettertjes

 KPN neem de term 'kleine lettertjes' wel heel letterlijk. Ik kreeg van de week een brief met de mededeling dat de algemene voorwaarden gewijzigd worden.... ik kon dat downloaden. Er zat nog een vel papier bij waarvan ik vermoed dat dat ook die voorwaarden zijn, maar ik moet eerst een vergrootglas zoeken om dat te kunnen lezen. Beste KPN..... stuur dan niks! Echt, zulke kleine lettertjes heb ik nog nooit gezien...... ik denk dat ik het wel kan gebruiken om een krant van te maken voor in mijn poppenhuis. 

Ik had het brulkapje gezien op tv (mondkapje voor het EK)..... leuk.... daar hou ik wel van en ik zocht op waar dat gekocht kan worden. Ik kwam op hun site....... er stond één review.... iemand was er heel tevreden over, kreeg ontzettend leuke reacties van anderen en het zat ook nog eens comfortabel. Dat kan natuurlijk.... alleen...... dit was geschreven in april en de kapjes werden pas na 1 mei geleverd! Zo jammer dit, dat wekt geen vertrouwen.... maar hij is wel leuk! 

2 opmerkingen:

  1. Te kleine lettertjes, zo lastig. Medicijnenbijsluiters zijn er berucht om.
    Van brulkapjes weet ik niks, ik brul zelf wel. ☻

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze letters zijn zo klein, dat heb ik echt nog nooit gezien.
    Die brulkapjes zijn om te juichen zonder geluid te maken..... je vouwt het dan open en je ziet een brullende leeuw (:

    BeantwoordenVerwijderen