Zoeken in deze blog

vrijdag 3 juni 2022

Uitverkoop...

 Donderdag heb ik weer veel gedaan op zolder.......het ging weer lekker, ik knap echt op! 
Ik vond een tas vol lege cd-doosjes..... weg ermee. Oude posters.... oud papier. Ik keek gelukkig nog wel wat voor posters het waren, want er was er één van een vliegtuig dat boven Monnickendam vloog. Erg groot en niet geheel ongeschonden uit de  strijd gekomen... toch maar weer bewaard, die was te leuk! 
Veel kleding voor de kledingbak (nog steeds geen ruimte in mijn kasten.... dit lag op zolder).

Eind deze maand is er weer een rommelmarkt in de Bolder (als het doorgaat) en daar wil ik toch maar weer gaan staan, wat weg is is weg! 
Ik heb  een plastic stoeltje voor een klein kind dat weg mag voor 50 cent.... ja, ik hou uitverkoop!  

Hm, nu zie ik dat ik het even had moeten afstoffen voor ik de foto maakte 😂

En  veel kinderpuzzels voor de rommelmarkt. Heel oude. ouderwetse puzzels, maar ook nieuwere en sommige puzzels zien er zelfs uit als nieuw, zelfs de doos. Ook vloerpuzzels. zag ik. 
Ik denk dat de puzzels voor 1 euro per stuk weggaan.... en misschien wat goedkoper als ze er meer nemen.... nog even over nadenken. 





Ik neem ook weer boeken mee, maar ik heb verse voorraad met andere boeken. Die gaan voor 1 euro per stuk weg.....  en 10 voor 5 euro.  Dus onthoud het maar als je in de buurt woont en interesse hebt..... 26 juni in de Bolder! 
Een doos met oude Bobo's en andere kinderbladen samen met wat kleurboeken heb ik al een adres voor.... dat komt goed terecht! 
Ik bracht gelijk een deel van de kleding weg..... ik propte de vuilniszak in mijn fietstas, maar toen ik bij de kledingcontainer was was de zak spoorloos. Eerst dan maar het glas in de glascontainer en dan dezelfde route terug. Hij bleek vlak bij mijn huis te liggen. Weggebracht, door naar de post en toen boodschappen halen.... en daar kwam ik iemand tegen die ik een berichtje had willen sturen met de vraag of zij de kinderbladen wilde hebben.... mooi dat ik haar tegen kwam.... dat is ook geregeld! 
Wat apparatuur van Edwin en cd's .... dat neemt hij de eerstvolgende keer dat hij hier is mee.    

Ik heb te weinig grote dingen die weg kunnen om het te laten ophalen en ik was nog niet van plan om langs de milieustraat in Purmerend te gaan, dus wat ik heb laat ik gewoon nog even staan. .... dat komt een andere keer wel en misschien komt er nog wel meer bij.
Mijn grijze container is alweer aardig vol..... en ik moet nog 2 1/2 week wachten voor hij wordt geleegd, dus ik zet maar wat zakken in de schuur..... het gewone afval gaat nu even voor!
Deze keer de wordt de PMD-bak vrijdag opgehaald, want maandag is het Pinkster. 
Ik heb ook veel vaker en meer oud papier, echt.... er is al heel veel weg. 

Het opnieuw inrichten kost meer tijd, maar dat maakt niet uit...... dat komt wel goed. 
Ik wil dan een knutselkamer....ik heb veel knutselmateriaal, als ik daar een eigen kamer voor heb zal ik vaker wat doen, want dan kan ik het laten liggen en is het overzichtelijker..... nu heb ik overal iets liggen.
Heerlijk dat het eind nu in zicht is..... dat het bijna goed genoeg is als ze willen komen. Als ik nu een dag niet fit ben of geen zin heb is het niet erg...... het is nu te overzien.

 
Het wordt hier weer een beetje normaal!

5 opmerkingen:

  1. Als ik dichterbij woonde kwam ik naar je kraampje, alles is spotgoedkoop.😀
    Een aparte knutselkamer is een aanrader, zo handig de boel te laten liggen tot je weer tijd hebt. Je kunt zó weer aan de slag.
    Indertijd had ik in een hoek van de kamer een plank laten maken voor de naaimachine en toebehoren. Een fleurig tafellaken erover en de rommel was uit het zicht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé, wat vreemd....... ik weet zeker dat ik hier eerder op reageerde.
      Je woont effe te ver weg!
      Ideaal om een knutselkamer te hebben..... gewoon laten liggen! Dat doe ik in de kamer beneden ook wel, maar dan is het meteen zo'n bende.

      Verwijderen
  2. Ans. je bent goed bezig. Nog even volhouden .het geeft op gegeven moment rust.als alles opgeruimd is

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pat Ricia
    Goed bezig!

    Ans Dekker-Martis
    Ja, ooit wordt het nog eens netjes bij mij

    Pat Ricia
    Ans Dekker-Martis
    GIF

    Geja Staal
    Goed bezig!

    Ans Dekker-Martis
    Geja Staal Ja, er komt ruimte!

    BeantwoordenVerwijderen