Zoeken in deze blog

vrijdag 29 november 2019

Een beetje ziek...

...gisteren leek er nog niks aan de hand.....maar gisteravond kreeg ik ineens keelpijn en voelde mij koortsig. Niet erg, maar net genoeg om te besluiten om niet te gaan zwemmen en geen wekker te zetten. Klein beetje ziek en zielig
Ik kon niet in slaap komen.....maar toen ik eenmaal sliep werd ik moeilijk wakker...eventjes wakker (met hoofdpijn) en ik viel opnieuw in slaap.....ik werd weer wakker om kwart over 12....maar ik dacht dat het 3 uur was....raar, dan moet het telefoontje waar ik op wachtte al geweest zijn, niks gehoord....niks ingesproken ook. Maar hoe kan ik met deze nieuwe telefoon zien of er iemand gebeld heeft? Handleiding erbij....ik had geen geduld. Even in de mail kijken.....o, er is een pakje onderweg....huh? dat had er al moeten zijn, dan heb ik de bel ook niet gehoord....was ik compleet buiten westen? Ineens had ik het door.....het was nog lang geen 3 uur...... het telefoontje kwam nog wel, het pakje kon elk moment komen. Eigenlijk wilde ik in bad...maar dan staan ze natuurlijk net aan de deur. Even wachten dan maar tot alles afgehandeld is!
En dan heerlijk in bad....opwarmen en verfrissen tegelijk! Daar knapt een mens van op.

Nee, echt ziek ben ik niet, maar ik ben blij dat ik dit weekend geen afspraken heb....uitzieken werkt bij mij het beste.....even niks doen, alleen mijzelf verwennen...... alleen maar gezonde dingen eten (doe ik vaak toch wel), veel slapen, veel drinken en vooral geen haast.





Het is nog een wonder dat ik het nu pas heb....iedereen om mij heen hoest en proest, snuft en snuift..... en ik had geen last....nou ja, een paar weken geleden een beetje keelpijn, maar zonder koorts, meer niet, dat telt dan niet mee.


Gewoonlijk doe ik met iedereen mee, goed teken dat het nu wat langer duurde.
En deze keer komt het op een gunstig moment.....ik had wel andere plannen, maar geen afspraken...geen probleem dus.....rustig uitzieken, dan ben ik na het weekend weer helemaal goed!
Ik heb gewoon een kwakkeljaar.....pech gehad!

Welterusten!  

2 opmerkingen:

  1. Beterschap Ans, voorlopig effe dimmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag niks gedaan.....alleen een ovenschotel gemaakt, want ik moet toch eten.
    Morgen ook rustig aan, maar ik voel mij al beter dan gisteren.

    BeantwoordenVerwijderen