Zoeken in deze blog

zaterdag 30 november 2019

Sinterklaasherinneringen.....alweer eentje

Op een zaterdagochtend maakt Edwin mij al vroeg wakker: "Mama, er liggen allemaal pakjes in de kamer met andere namen erop!" (Hij kon al lezen) Dat wilde ik ook zien....ja hoor....alleen in de klomp zat een klein pakje voor Edwin, de rest was voor andere kinderen. Ik keek nog eens goed en merkte dat het wel een spoor leek....van de voordeur naar de achterdeur, waar Edwin zijn klomp stond. "Het lijkt wel of Piet een gat in zijn zak had waardoor hij de pakjes verloor". We besloten de cadeautjes die avond bij zijn klomp te zetten met een briefje erbij dat wij dat gevonden hadden en dat Piet waarschijnlijk een gat in zijn zak had.
De volgende ochtend maakte Edwin mij weer vroeg wakker: "Mama.......de andere cadeautjes zijn meegenomen door Piet, ik heb nu een extra mooi cadeau omdat ik zo eerlijk ben geweest.....en hij had echt een gat in zijn zak! Het staat in een brief"
Wat was hij trots ....en blij met zijn cadeau.

2 opmerkingen: