Zoeken in deze blog

maandag 24 januari 2022

Jammie




Het is vandaag Nationale pindakaasdag, heerlijk....ik ben gek op pindakaas! Lekker met een dwarsligger erop en als ik mijzelf echt wil verwennen gaat er nog een plak kaas overheen... maar dat doe ik niet vaak, dat is wat teveel van het goede. Edwin heeft mijn liefde voor pindakaas niet geërfd...... hij haat de geur ervan en weigert het dus te eten en aan pindasaus begint hij ook niet.
En ze hebben in Arnhem nog wel een pindakaaswinkel!
Niet de pinda voor hem maar wel de kaas...... daar is hij altijd gek op geweest. 




Het is ook wereld buiklachendag..... nou, daar heb ik ook geen moeite mee! Dus ik ga vandaag met mijn broodje pindakaas ekker zitten buiklachen. 



3 opmerkingen:


  1. Bert Bollebakker
    Ik lust het niet....

    Ans Dekker-Martis
    Ik wel, heerlijk

    Bert Bollebakker
    Griezelend kind (afb.)

    Ans Dekker-Martis
    Hahaha, geweldig!

    Bert Bollebakker
    Voor hem en mij geen pindakaas! (kaas en pinda's lust ik overigens wel).

    Hilda van Nieulande
    Heerlijk pindakaas.

    Ans Dekker-Martis
    Ja, ik ben er ook gek op!

    Geja Staal
    Met sambal en komkommer….. jammie

    Ans Dekker-Martis
    Geja Staal Ga ik ook eens proberen..... lijkt mij lekker!





    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag mijn portie, alleen de geur vind ik lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, dat is juist wat Edwin verschrikkelijk vindt, die geur!

    BeantwoordenVerwijderen