Zoeken in deze blog

zondag 11 april 2021

Bloemenkroon

 Eerst naar de supermarkt om plantjes te halen en potgrond, ik had er niet veel nodig, maar net genoeg om de boel wat op te vrolijken.
In de winkel zag ik felgekleurde kunststof tassen en ik besloot die te vullen met de plantjes, dat ziet er  leuk uit vind ik.
De plantjes staan wat dicht op elkaar, maar dat kan ik zo weer veranderen, ik vond het leuk om er nu veel in te zetten.





 
's Middags viel ineens mijn kroon eruit, een boventand...... ik zie er ineens stukken ouder uit met zo'n gat in mijn aangezicht. Ik heb dus geen corona..... niet in mijn mond, mijn corona ligt op tafel. 



Ik ben ontkroond en ga in quarantaine tot er een oplossing is!
Meteen een mailtje gestuurd naar de tandarts, ik hoop dat er snel iets aan gedaan kan worden. 


Geen idee hoe dat gaat, of zo'n ding er zo weer ingezet kan worden..... dat zou wel erg simpel zijn. Ik wacht het maar af, meer kan ik er ook niet aan doen, ik hoop alleen dat er niet teveel onkosten aan verbonden zijn. Maar ja, zo kan ik ook niet rondlopen. 

2 opmerkingen:

  1. Oei, wat vervelend. Met een gat in je gebit rondlopen wil je niet, ik zou ook binnenblijven. Vroeger zag je dat al bijna niet meer.
    Ik hoop dat hij er weer kan worden ingezet en zo gauw mogelijk.
    Die bloementas vind ik enig, mooier nog dan een mand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig hebben we nu mondkapjes! Mijn opoe had maar één tand.... ik moest steeds aan haar denken hahaha.
    Ik mocht om kwart voor 12 al komen. Ze kon hem er weer inzetten gelukkig.
    Ik zag die tassen en ik had toen de plantjes al in mijn auto, maar vond het gelijk een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen