Zoeken in deze blog

maandag 19 april 2021

Joepie

 ...ik heb mijn afspraken voor vaccinatie gemaakt! Nog voor de brief binnen was kreeg ik de tip dat de jaren 1953 en 1954 alvast online een afspraak konden maken. Het is de bedoeling dat deze week deze brief komt en volgende week die voor de mensen van 1955. 

https://www.rivm.nl/nieuws/uitnodiging-vaccinatie-voor-mensen-geboren-in-1953-1954-en-1955-snel-op-mat

De tip kwam van een leeftijdsgenoot..... we zijn precies even oud, zij had de afspraak al gemaakt. 
Inloggen met DigiD, wat vragen invullen.... of ik het afgelopen jaar positief was getest op corona.... NEE, volgende vraag..... of ik de afgelopen 4 weken positief was getest op corona.....
ook NEE dus 😂 

De bevestigingsmails lieten even op zich wachten (voor elke afspraak een mail) maar kwamen na een klein uur toch binnen.... ondertussen had ik al een gesproken sms-bericht via mijn vaste telefoon gehad (ik had mijn vaste telefoonnummer doorgegeven, wist ik veel dat er een sms kwam...), maar alleen voor de tweede afspraak. 

Ik mag begin mei en juni. Het gaat nu echt snel, ik ken al zoveel mensen die al geweest zijn.... het gaat als een trein! 
Ik ga naar Purmerend.... ik kon kiezen uit mogelijke afspraken en overal stond een andere locatie bij. 



2 opmerkingen: