Zoeken in deze blog

donderdag 22 april 2021

Winkelen in sneltempo

 Dat was even lekker winkelen.... 20 minuten bij Action. Mijn afspraak was om 10 over 8, dus dat werd wekker zetten. 
Natuurlijk liep ik wat gehaaster door de winkel dan ik gewend ben, normaal blijf ik langer bij iets staan om te kijken wat het precies is en welke soorten ze hebben etc. Daar was nu geen tijd voor en het was mooi dat ik een aantal dingen al klaar had laten zetten bij de C&C. 
Ik had er wat tijd tussen zitten, net lang genoeg om op mijn gemak alles in de auto te zetten en even te zitten. Na de C&C nog even naar buurman Appie.
Vervolgens naar een pleintje om de hoek voor de volgende C&C, bij de Wibra. Weer bleef ik even in mijn auto zitten, ondertussen wat spullen bekijkend die ik net gekocht had en daarna naar de Click&Collect van de Wibra. Dat ging ook prima, al vond ik het duidelijk minder goed georganiseerd dan bij de Action. 
Daarna nog even naar de Vomar, die winkels liggen op kruipafstand van elkaar. 
Daarna vond ik het wel weer genoeg, tijd om naar huis te gaan. 
En vandaag moet ik toevallig weer in Purmerend zijn en ik miste nog iets, dus........ even een afspraak gemaakt met Action..... ja alweer. Dat kan ook weer mooi achter elkaar en dan ben ik echt klaar! 


Fijne dag allemaal! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten