Zoeken in deze blog

dinsdag 22 juni 2021

Quarantaine

Ik blijf in quarantaine tot ik naar de tandarts mag!
Gelukkig bestaan er mondkapjes.


 Vanmiddag mag ik naar de tandarts...... ik ben benieuwd wat ze te zeggen heeft. Als de kroon er weer ingezet wordt hoop ik wel dat ik er dan jaren plezier van heb en niet weken.... want dit was wel erg kort. Ik zeg niet dat het de schuld van de tandarts is hoor, maar als ik dit vaker kan verwachten zal er wat anders verzonnen moeten worden. Ik hoop natuurlijk dat dit even pech was en dat hij hierna weer jaren meekan.... maar ik hoor vanmiddag wel wat ik verwachten kan en wat de mogelijkheden zijn. 
Het is niet alleen geen gezicht, het voelt ook heel vervelend! 

Nou vooruit.... één fotootje dan:

Niet te lang kijken hoor!

En vooral NIET lachen!!!!!!


4 opmerkingen:

  1. Succes gewenst met de bekroning! ☻

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank.... de tandarts heeft haar best weer gedaan, de kroon op haar werk. We hebben alternatieven besproken voor het geval het weer gebeurt en ze gaat begroting maken.
    Was weer gezellig, ik heb gelukkig een leuke tandarts met een leuke assistente.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via facebook:
    Ali Dekker
    Dacht dat je op 6 jarige leeftijd ging wisselen.

    Ans Dekker-Martis
    hihihih..... en dit is al de tweede keer dit jaar..... 11 april ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Facebook

    Els Niet Bekend
    Succes vanmiddag bij de tandarts

    Ans Dekker-Martis
    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen