Zoeken in deze blog

zondag 15 augustus 2021

Aan de wandel

 Het wandelen gaat nog steeds goed. Er zit wel eens een dag tussen dat ik wat minder doe, dan kom ik niet aan mijn 5000 stappen, maar heb ik wel voldoende beweegminuten en hartpunten, de overige dagen heb ik vaak veel meer stappen. Een dagje wat minder is ook wel goed!

Afgelopen donderdag haalde ik zelfs de 10.000 stappen ruim..... waarvan 5000 in één keer (maar dat was 's avonds laat, dat ben ik op z'n best). 
Zondag maakte ik er een uitje van.... lekker wandelen... het was druk aan de haven, de terrasjes waren goed bezet. Mijn favoriete bankje op de steg was vrij en daar heb ik een tijdje heerlijk gezeten en over het water gestaard. Gelukkig stond er wind, anders was het te warm geweest! Verder wandelen naar het Hemmeland, daar ook door rul zand en gras gelopen...... en op het terras van het Mirrorpaviljoen gezeten...... genieten daar!
. Toen in één keer naar huis....... ruim 7500 stappen gehaald en thuis meteen nog even in de tuin gewerkt. 's Avonds nog een ommetje. 

Wat foto's van afgelopen week die ik maakte tijdens mijn wandelingen:




















3 opmerkingen:

  1. Geja Staal
    Goed bezig, dan mag een kroket best wel!
    ..
    Ans Dekker-Martis
    Geja Staal Dat vond ik dus ook 🤣


    Pat Ricia
    Goed bezig met je stappenteller!

    Ans Dekker-Martis
    ja, nu zie ik tenminste wat ik doe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk,daar krijg ik ook zin in.
    Veel stappen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel stappen..... en een kroket! 😊

    BeantwoordenVerwijderen