Zoeken in deze blog

donderdag 5 augustus 2021

Goor!

 De huisvlieg bleef mij maar treiteren, zelfs na zijn dood. Ik kreeg hem maar niet te pakken, ik was dat gekriebel en gebrom meer dan zat. Hij was veel te vrijpostig en wilde mij overal aanraken, ik was er niet van gediend! Maar ja, vertel dat maar eens aan een vlieg. Ik mopperde en zei "vlieg op" en "ga je moeder pesten" maar hij ging gewoon door!
Het was ineens even rustig en ik nam op mijn gemak een kop koffie..... tot ik iets in mijn mond kreeg dat niet in koffie hoort...... jawel, de vlieg was verdronken in mijn kop koffie.... en nee, ik hem hem niet doorgeslikt. Als ik er aan denk wordt ik weer misselijk! 
Wat goor!
Er vliegt er nog één, maar die is minder poottastelijk...... die vliegt gewoon af en toe zijn rondje en gaat dan op een plaats zitten waarvandaan hij de hele kamer kan overzien. Ook hem ben ik liever kwijt dan rijk, maar deze is minder lastig.... en ik wil hem niet in mijn koffie!
Maar voor alle zekerheid gebruik ik voorlopig een dekseltje op mijn drinken.




3 opmerkingen:

  1. Susanne Bout
    iieeuuww....

    Ans Dekker-Martis
    Susanne Bout Ja, dat dacht ik ook..... ik ga maar niet uitleggen hoe het voelde, zo'n beest op mijn tong

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Getsie... dekseltje is veiliger.
    Of je beschouwt het als variatie op soep met ballen.😮

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik kauw liever op een balletje hahaha.
    Het idee ook, ik dacht het de hele dag nog te voelen.

    BeantwoordenVerwijderen