Zoeken in deze blog

vrijdag 13 augustus 2021

En de dagen vliegen voorbij...

 Vrijdag de 13de...... 




Vandaag is het mijn dag.... 13 augustus is linkshandigendag...... hoera!

En ik moet naar de tandarts vandaag, de boor komt er aan te pas! Geen probleem, het duurt meestal niet lang, ik wil alleen een verdoving als ze het nodig vindt. Soms zit het op een plek dat het nodig is of ze moet lang en diep boren of weet ik veel wat..... dan heeft ze echt liever dat ik een verdoving neem en dan vind ik dat ook prima, maar als het maar voor heel even is wil ik niet een halve dag met een verdoofde wang of lip lopen!  
Wat een verschil met vroeger, toen kreeg je bij boren nooit een verdoving. En je zat op een rechte stoel met alleen je hoofd achterover....... niet erg comfortabel. 

4 opmerkingen:

  1. Een GROOT verschil, dat klopt. En ik was niet eens linkshandig. ☻

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zouden er voor linkshandige tandartsen andere boren e.d. zijn?
    Dat had ik haar eigenlijk moeten vragen op deze linkshandigendag op vrijdag de dertiende.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geja Staal
    …… dan heb ik ook mijn dag !

    Ans Dekker-Martis
    Geja Staal Ja, ook links!

    Geja Staal
    Ans Dekker-Martis ja en erg ook!

    Geja Staal
    …. maar ik kan wel rechts schrijven … dat werd vroeger niet toegestaan om links te schrijven , je kreeg een tik over je vingers als je links schreef.

    Ans Dekker-Martis
    Gelukkig mocht ik links schrijven, dat was toen dacht ik nog niet op elke school. Mijn moeder was ook links en moest het natuurlijk rechts leren, in die tijd was links schrijven verboden. Dit rechts gestimuleerd werd snap ik nog een beetje, maar een tik als je toch links schreef .... ik weet dat dat toen normaal was, maar ik vind dat erg ver gaan.

    Geja Staal
    Ans Dekker-Martis zo was het toen!

    Ans Dekker-Martis
    Helaas

    Geja Staal
    Ans Dekker-Martis …. Valt wel mee hoor kan me prima redden met mijn “linkerpootje”

    BeantwoordenVerwijderen