Zoeken in deze blog

woensdag 8 december 2021

Kerstkaarten

 De kerstkaarten beginnen binnen te druppelen. Zelf heb ik ze wel al geschreven, maar ik verstuur nooit zo vroeg. Het is dat Postnl er niet blij van zou worden, maar liefst zou ik het 2 dagen voor Kerst versturen, dan zou het op tijd aan moeten komen (maar dat gaat niet lukken)
Ik krijg soms heel mooie zelfgemaakte kaarten, maar woensdag kreeg ik een wel heel bijzondere:


Ik vind 'm super! Dit had ik niet zelf kunnen bedenken.
Ik heb dit jaar geen enkele kaart zelfgemaakt...... volgend jaar weer denk ik. 
Het is dan altijd maar een deel dat ik zelf maak, want ik heb nogal veel kaarten en  hoewel ik van knutselen en frutselen hou vind ik teveel van hetzelfde minder leuk.  

4 opmerkingen:

  1. Leuk ja maar ik weet niet wat het is.Deeg? Bovenkant van een paddenstoel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zie ik ook wel😁 een lollig cadeautje, maar ik dacht dat heet ding waar hij op ligt erbij hoorde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, dat is een kussentje.
    Ja, zo lijkt dat inderdaad wel wat op een paddenstoel..... de voorkant van het kussentje is een smiley, dat was meer opgevallen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen