Zoeken in deze blog

dinsdag 11 februari 2020

Ciara

Zondag raasde Ciara over het land, maar maandag was het in mijn deel van Nederland nog steeds code geel.  In de namiddag was het vrij rustig, maar 's avonds werd het weer erger....... wat zondag op z'n plaats bleef staan (vrijwel alles), werd maandag omver geblazen! De windrichting is ook veranderd. Nee, het is geen echte storm, maar ook nu windstoten.
Het schijnt dat het nog een paar dagen onstuimig blijft, maar ik vind het nu wel weer genoeg!
Geen idee of dit nog steeds Ciara is of dat haar kleine broertje nu komt pesten, maar het wordt tijd dat ze naar huis gaan! 
In de wind wandelen vind ik vaak wel leuk, maar niet als er een grote kans op rondvliegende dakpannen en vallende bomen is. De regen die zo nu en dan meedoet is koud en de kracht waarmee die neerkomt voelt niet prettig.



11 februari

Dag van de wetenschap voor vrouwen en meisjes
Dikketruiendag (blijkbaar niet hetzelfde als warmetruiendag)
Dag van alarmnummer 112
Safer internetday
Wereldziekendag.


Quote van de dag:




5 opmerkingen:

  1. Hier ook erg afwisselend. Nu is het zonnig, dan weer regenvlagen met keiharde wind.
    Straks ga ik weg in een dikke jas want ondanks de zon is het aardig koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanmiddag hier een paar stevige hagelbuien. Ik ben die wind nu wel zat......het duurt te lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Facebook:
    Susanne Bout Inmiddels is het 12 feb en het stormt nog steeds❗

    Irma Meijer Susanne Bout 11toch?

    Ans Dekker-Martis Het is 11 ja, maar het stormt nog steeds :D

    Susanne Bout Irma Meijer o ja, het is pas 11. 🤣

    Ans Dekker-Martis hihihihi......ik was van de week al een dag in de war :D

    BeantwoordenVerwijderen