Zoeken in deze blog

zaterdag 15 februari 2020

Prijs.

Ooit won ik een prijs...... bij de voordeur werd mij een cadeautasje overhandigd met heel veel haarborstels, nog wat kleinigheidjes en een string. Ja, een string.
Ik vertelde het natuurlijk aan anderen.....wonderlijke prijs....... Ook aan een jonge jongen die best wel van een geintje houdt, maar nu stond hij met zijn mond vol tanden en wist even niet waar hij kijken moest....ik zei: "Ja, ik heb een string gewonnen.....hij is gelukkig erg rekbaar dus ik zal hem wel passen, maar ik weet niet of ik hem dan weer terug kan vinden!" .....die kop van hem......ik denk dat het een beelddenker is! 

In mijn (toen nog) jaarlijkse Sinterklaaspakket kreeg ik een keer een luxe citruspers......ik had al een eenvoudiger versie, die was goed genoeg....Edwin lustte geen sinaasappelsap en ik nam het ook niet vaal...dus voor die enkele keer was mijn ouwetje goed genoeg......maar goed, dan had ik er één in reserve.
2 weken later....Edwin was naar zijn stage en belde dat hij een kerstcadeau had gekregen....zo'n zelfde citruspers! Dat werd wat veel van het goede......ik gaf er één aan de verloting van de muziekvereniging.....mooie prijs toch?  Jawel, ik won hem zelf! Ik heb iemand kunnen vinden die hem heel graag wilde hebben.




15 februari

Stamppotdag 😂😁(in huize Dekker)
Vrijgezel zijn is oké dag
Anti-Valentijnsweek
Dag van de betaalde liefde
Wereld kinderkankerdag
Dag van de academies
Pangolindag
Angelmandag


Quote van de dag:



3 opmerkingen:

  1. Hier stond er jarenlang een in de kelder. Als resereve.
    En een broodrooster, mixer... ☻

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, ik heb er nu nog eentje in reserve. 2 was wel erg veel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bob Van Dam
    😂

    Patty Knip Wat een mop!

    Ans Dekker-Martis Ik heb vandaag ook boerenkool....en hutspot....en zuurkooltaart.....en blote billetjes in het gras. Ik hoop niet dat al mijn gasten ook gaan boeren vandaag

    Patty Knip Ans Dekker-Martis, komt vast goed. Veel plezier vandaag.

    Ans Dekker-Martis Dank je wel!

    Ans Dekker-Martis Je láát het hoor Michel van der Roest!!!! :D 😂

    Michel van der Roest Ans Dekker-Martis Wat mag ik nou weer niet doen ???

    Ans Dekker-Martis
    Ans Dekker-Martis Boeren van de boerenkool

    Michel van der Roest Wel (het) zuur krijgen van de zuurkool(taart)!!?!

    Ans Dekker-Martis Dat kan!

    Susanne Bout Pangolin(dag) moest ik ff opzoeken hoor.

    Ans Dekker-Martis Ik ook hoor!

    Els Niet Bekend Fijne dag veder en eet smakelijk

    Ans Dekker-Martis Dank je wel! Beetje opgeknapt?

    Els Niet Bekend Redelijk erg moe en nog behoorlijk verkoude

    Ans Dekker-Martis Niet echt lekker dus. Ik hoorde het al van Elles.
    Ik hoor wel of het maandag doorgaat.

    Els Niet Bekend Ja zeker hoop het wel ben er weer helemaal klaar mee wil weer gewoon mijn dingen kunnen doen

    Ans Dekker-Martis Ja, dat snap ik. Is ook niks voor jou om binnen te zitten

    Els Niet Bekend Nee echt niet laat af en toe Daisy uit maar dan hen ik het ook weer gehad.

    Ans Dekker-Martis Ik hoor van veel mensen dat ze erg moe blijven na de griep....het hoort er bij denk ik. Sterkte!

    Els Niet Bekend Dank je wel hoop tot maandag

    BeantwoordenVerwijderen