Zoeken in deze blog

woensdag 12 februari 2020

Slaaaaaaaaaap

Dinsdagochtend werd ik tamelijk fit wakker, ik had een goede nacht gehad. Buiten ging de wind nog steeds flink tekeer. Ik had de boodschappen steeds uitgesteld maar nu moest ik echt naar de winkel. Op de fiets zag ik met die wind niet zitten..... de auto....hm....het is maar een kilometer zo ongeveer..... dan maar lopend, trolleytas mee!
Mijn tas met wielen zweefde vaak achter mij aan, dan weer blies de wind hem de andere kant op en ging hij mij voorbij. Terug had ik zelfs lopend moeite om tegen de wind in te gaan....een keer een windstoot van opzij en ik ging pootje over, maar bleef wel staan. Thuis was ik bekaf.....even een uurtje slapen (gelukkig wel de wekker gezet)...... daarna naar vriendin...weer lopend, zelfde afstand. Na een paar koppen thee en gezellig kletsen kon ik er weer tegen...... weer thuis stond ik toch wat wiebelig op de beentjes...... ik wilde slapen......kon mijn ogen nauwelijks open houden.....
Ik besloot mij af te melden voor de muziek, zo krijg ik er toch geen geluid uit. Het voelt altijd als spijbelen als ik afzeg zonder verschrikkelijk ziek te zijn.....vooral als ik lekker tv ga liggen kijken. Dat laatste gebeurde niet.....om een uur of 6 viel ik in slaap......om 11 uur werd ik weer wakker.
Even wat drinken en een kleinigheid eten (ik had een maaltijd overgeslagen)....even zitten en weer verder slapen. Blij dat ik thuisgebleven was, ik heb mijn slaap blijkbaar hard nodig.  Weer geslapen tot 3 uur..... ik dacht dat ik daarna alleen wat had liggen doezelen, maar ineens was het half 6. Nu ben ik te wakker om te slapen, maar niet echt uitgeslapen (maar dat ben ik 's morgens nooit meteen). Dan maar even achter de computer, kijken of ik echt wakker kan worden en anders misschien nog even een uurtje slapen....liever niet langer, want ik wil wel vannacht kunnen slapen.  In elk geval heb ik veel geslapen. Hopelijk genoeg om vandaag eens flink wat te doen, het schoot de laatste dagen niet erg op 😂.  De wind hoor ik nog steeds razen....ach ja, Ciara gaat en Dennis komt. (er tussenin zat nog een storm die naamloos door het leven ging.....wel een storm, maar niet heftig genoeg....het mocht geen naam hebben)
Morgens schijnt het toch wat beter te zijn.......komt mooi uit....ik heb een afspraak met de kapster (zo zat mijn haar nog goed en zo ineens leek ik Madam Mikmak.....ik wilde mijn bezem al zoeken) en ik moet nog uitgebreider boodschappen doen....wat verse dingen waar ik het gisteren net iets te vroeg voor vond en even bij andere winkels kijken voor de broodnodige variatie!




12 februari

Internationale dag van kindsoldaten/Red hand day
Intenationale Darwindag


Quote van de dag:



3 opmerkingen:

  1. Volgens mij brengt het weer je in slaap. De storm was fijn om in te lopen, ik deed het maar een uurtje en werd thuis al rozig.
    Het ligt ook zo fijn, buiten storm, in bed lekker warm, en moe, en en enzzzzz. 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als er geen rondvliegende dakpannen zijn vind ik het ook lekker om in te lopen. In een hagelbui lopen tijdens de storm vond ik dan weer minder geslaagd.
    Ja, dat werkt zeker mee, dat maakt rozig maar ik heb nu echt een periode met veel slaap. Gaat wel weer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Facebookreacties:

    Yvonne Willen hihi, heb ik al heel lang.

    Ans Dekker-Martis In slaap vallen bij de tv, bij iets dat ik wil zien begint echt een gewoonte te worden, soms slaap ik al voordat het begint.
    Jammer, maar ach, er zijn groter rampen :D 😂😴

    Yvonne Willen inderdaad, zo denk ik er ook over.

    Hilda van Nieulande Hihi mijn man heeft dat ook 😂😂

    Ans Dekker-Martis Aha, nog een lotgenoot hahaha.

    Theodora Ederzeel Daar hoef je niet oud voor te zijn. Ik ken ook jonge mensen die bij de tv in slaap vallen. Ik heb het ook! Heb nu een tv bij mijn bed, kan ik niet in slaap vallen op de bank!

    Ans Dekker-Martis Dat is waar, maar ik heb het wel erger naarmate ik ouder word en de laatste tijd kan ik de hele dag wel slapen :D

    Hanny Hasquare herken ik ! ! !

    Ans Dekker-Martis Ook al.....er zijn toch wel veel mensen met dit onschuldige mankement!

    BeantwoordenVerwijderen