Zoeken in deze blog

donderdag 20 februari 2020

Van je familie moet je het hebben

Lang geleden was ik op de verjaardag van een klein neefje......hij kreeg een hobbelpaard. Zijn 3-jarige broer vond het ook mooi en besloot dat ik er in moest gaan zitten. Nou was ik in die tijd verschrikkelijk mager, maar ik paste er niet in, mijn benen konden de bocht niet maken. Ik vertelde het neefje dat mijn benen te lang waren.
Ik sloot mij weer aan bij de anderen en we zaten gezellig te kletsen toen het peutertje de kamer in kwam met een groot mes. Daar mocht hij natuurlijk helemaal niet aankomen en zijn moeder vroeg geschrokken waarom hij een mes pakte.
Met grote blauwe onschuldige ogen keek hij haar aan: "Nou, tante Ans stukje kleiner maken".
En bedankt!


20 februari

Pijprookdag
Dag van het geweldloos verzet
Dag van de sociale rechtvaardigheid
Dag voor information governance


Quote van de dag:

4 opmerkingen:

  1. Proest....
    van kinderen kun je alles verwachten maar dit doet de deur dicht. 😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja...en zoals hij keek, alsof het heel normaal was.
    Waarschijnlijk was er eerder iets te groot dat ergens niet in paste en sneed zijn moeder er een stukje af..... met sommige dingen kan dat hahaha. Af en toe herinner ik hem hier nog wel eens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig hè alsof het de normaalste zaak van de wereld is.Te lang dan gewoon een stukje er af.Heerlijk die kinder logika

    BeantwoordenVerwijderen