Zoeken in deze blog

zaterdag 29 februari 2020

Haken en ogen

Op school leerde ik breien, maar met haken kwam ik niet verder dan een koordje.....meer heb ik niet geleerd in die tijd. Met een goede beschijving lukt veel, dus ik heb al eens gordijntjes gehaakt en een kussentje, dat vond ik toch best kunstwerken.
Ooit haakte ik zomaar uit mijn hoofd een hoedje.....ik vond mijzelf bijzonder knap.....leuk hoedje....en ik ging het meteen dragen. 
Broer Jan keek er eens naar: "Heb je die wc-rol eruit gehaald?"
Het moest even tot mij doordringen......maar hij doelde op de gehaakte hoedjes om een wc-rol die veel mensen in die tijd in hun auto hadden.
Met zulke broers kan je nooit lang trots zijn op jezelf!



29 februari:

Schrikkeldag
Zeldzameziektendag
Internationale RSI dag
Open that bottle night
Week van de vrijwilliger


Quote van de dag:


2 opmerkingen:

  1. Ik weet precies wat je bedoelt.. 🤨

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, jij had nog meer oudere broers en zussen.....ik maar 2 broers alleen, maar plagen konden ze goed! Nou ja, ik heb zo wel geleerd te kunnen incasseren en terugkoppen!

    BeantwoordenVerwijderen