Zoeken in deze blog

dinsdag 18 februari 2020

Elk weekend een nieuwe storm?

We hebben Ciara gehad en een week later Dennis (daar tussen zat nog een storm die geen naam mocht hebben omdat hij niet krachtig genoeg was) en komend weekend kan Ellen op bezoek komen. Eigenlijk vind ik dat het nu wel genoeg is! Wat wind vind ik vaak wel lekker, maar rondvliegende tuinstoelen en omwaaiende tuinkasten vind ik minder geslaagd!

Ik hoop niet dat Francis weer een week later komt en het weekend erop Gerda...... gevolgd door Hugh...laten ze maar ergens anders op bezoek gaan. Daarna komen Iris, Jan en Kittie, maar het is niet gezegd dat alle stormen ook ons land aandoen. De A en B (Atiyah in december en Brendan in januari) hebben ons land ook niet bereikt.
Na Kittie komen Liam, Maura, Noah, Olivia, Piet, Roisin, Samir, Tarin, Vince en Willow.
Q,U,X,Y, Z worden overgeslagen.

Wel een geluk dat de bomen nog kaal zijn, ik denk dat er anders heel wat meer ter aarde waren gestort.


18 februari

Nationale drink wijn dag
Internationale batterijdag


Quote van de dag:



2 opmerkingen: