Zoeken in deze blog

maandag 22 juni 2020

Saaaamen een straatje om.

Ja, samen met mijn camera. Ik heb al een tijdje een nieuwe.....nou ja, tweedehands........ maar ik moest eerst nog op zoek naar een cardreader en ik wilde nieuwe oplaadbare batterijen, want die erin zaten waren duidelijk al wat ouder, die wil ik als reserve houden.
Ik kwam weinig in winkels, dus het duurde even en bestelde de batterijen uiteindelijk online en een cardreader bleek ik nog te hebben, dus ik was er nu helemaal klaar voor om hem uit te proberen. Ik wist wel dat hij in orde was, want dat had ik wel al uitgeprobeerd met de oude batterijen, maar nu dus wat uitgebreider. Ik verwachtte geen kat in de zak, ik ken de verkoper een beetje..... hij zou mij niet belazeren. Een handzaam formaat, nog een leuk kleurtje ook, tas erbij....ik ben er blij mee!















Ik hou van bomen, hoe grilliger hoe mooier....en altijd leuk voor een foto (vind ik)....... en veel bomen in de buurt....dus keuze genoeg! De bast, de bladeren..... alles vind ik mooi aan een boom! Treurwilgen vind ik ook geweldig...... in gedachten zie ik daaronder de elfjes dansen met de kabouters












Quote van de dag:



Dinsdag 23 juni 2020:

Dag van overprikkeling

Sint Jansfeest
Olympische Dag
Dag van de mantelzorg (B)
Internationale dag voor de openbare diensten
Internationale weduwendag
Wereld typemachinedag
Wereld klokkenluidersdag 
.



2 opmerkingen:

  1. Leuk werkje, fotograferen. Je maakt er mooie natuurfoto's mee, vooral van bomen. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb iets met bomen..... ik ben ook gek op bloemen en eigenlijk alles in de natuur, maar bomen hebben iets speciaals.....grote bomen dan, niet zo'n iel jong dingetje.

    BeantwoordenVerwijderen