Zoeken in deze blog

maandag 8 juni 2020

Weinig nieuws

Er gebeurt weinig, eigenlijk niks dat vermeldenswaard is. Verhalen van vroeger ....ik weet even niks dat ik niet al meerdere keren verteld heb.
Het nieuws dat het al een paar dagen af en toe regent is ook al geen echt nieuws meer.
Dan maar weer een paar oude foto's:

 Feest.....ik vermoed koninginnedag......30 april.... zonder jas, maar met vest, dat past bij 30 april
 en je kon altijd verkleed meelopen in de optocht.... vandaar die nepsinterklaas.
Bomen nog niet volop in blad.

 Mijn vader en moeder 12 1/2 jaar getrouwd.
Ik op de arm bij mijn moeder.

 Vakantie in Luxemburg. Op deze foto ben ik 16. Kort haar... nadat ik lang ziek was is het afknipt door mijn moeder in het ziekenhuis....het zat mij in de weg, het was te warm en door de hoge koorts en het steeds op bed liggen kwam er niet veel van borstelen en die borstel was er ook nauwelijks meer doorheen te krijgen.....dan maar eraf, het groeit wel weer. 

 4de klas lagere school.

 6de klas...... deel van de klassefoto

 Bij opa en oma Martis ....met opa's hoed.

 Volgens mij vond ik dit eng!
Ik weet niet of het deze keer was, maar een keer zat ik in de draaimolen en kon mijn vader niet vinden toen het afgelopen was.....ik durfde er niet zelf af te klimmen (ik was nooit een held)...ondertussen kwamen ze al kaartjes ophalen voor de nieuwe ronde....ik vertelde het probleem (jawel, ik praatte tegen iemand die ik niet kende, ook al uniek) en mocht nog een rondje mee 😂

5de klas


Quote van de dag:


Maandag 8 juni 2020:

Zero Plastic Week | Wereldoceanendag | Wereld Hersentumordag | Dag van het Boodschappenbriefje | Prokkelweek | Dag van de BOA | Dutch Technology Week

2 opmerkingen:

  1. De meeste foto's ken ik, toch leuk om te zien. Je stond er er vroeger al goed op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Bij het zien van oude foto's komen er toch wel vaak weer verhaaltjes boven, er valt bijna altijd wel iets over te vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen