Zoeken in deze blog

zaterdag 28 november 2020

Daar komen de Pieten

 Ik hou van de Sinterklaastijd! Natuurlijk is het het leukste met kleine kinderen erbij en dit jaar is alles anders dan normaal en dus ook het Sinterklaasfeest. Geen intocht, geen kinderen op schoot bij Sint of de Pieten. 
Maar zaterdag reed een hele groep Pieten op brommertjes luid toeterend door Monnickendam. GEWELDIG! 
Ik heb ze zelf gemist, geen idee of ze hier wel geweest zijn, maar dit is een straat met allemaal doodlopende stukjes, dus ik kan mij voorstellen dat dat niet zo handig is, in elk geval niet om overal te komen.  
Ik heb er wel filmpjes en foto's van gezien..... gelukkig zijn er mensen die er aan denken het te filmen en je moet natuurlijk ook maar net je foon of camera bij de hand hebben, want het gaat natuurlijk snel.
Echt, ik heb er van genoten..... bedankt Pieten..... ik denk dat jullie heel veel mensen en vooral mensenkinderen blij gemaakt hebben. 

Laura Kleisen-Meij... Bedankt voor de foto!

En nog een artikel met foto's: 

Klik

Quote van de dag:


Zondag 29 november 2020:
 Eerste adventszondag
Sint Pannekoek
Nationale flossendag
Internationale dag van de verdedigers van de mensenrechten van vrouwen
Internationale dag van solidariteit met het Palestijnse volk
Dag van de boseigenaar (BE)
Nationale Hannie Schaft herdenking

2 opmerkingen:

  1. Ja, geweldig.... en de humor houden we erin!!!
    Ik heb ze zelf niet gezien, jammer.... maar zoveel filmpjes, foto's en leuke reacties gezien, iedereen vond het leuk.
    Het was niet bekend gemaakt, dus volkomen onverwacht

    BeantwoordenVerwijderen