Zoeken in deze blog

donderdag 26 november 2020

Schrikken

Lezen in bed....ik doe het niet meer omdat ik niet stoppen kan....nog een bladzij, nog een hoofdstuk....ik stop niet voordat het uit is als het een goed boek is. 
Vroeger deed ik het wel, toen kon ik nog wel stoppen, moest ik ook wel stoppen, want ik mocht van mijn ouders natuurlijk niet de hele nacht lezen.... ze waren niet streng, ik mocht het best laat maken, maar er waren grenzen. 
Op een nacht las ik in bed een heel spannend boek..... mijn moeder sliep al en mijn vader was er niet, die lag in het ziekenhuis. Ik las over een lichaam dat met doorgesneden keel in haar eigen bloed in een badkuip lag en net op dat moment begon mijn moeder te gillen: "Ga weg!!!!!" Haar timing was lekker..... mijn haren stonden recht overeind van schrik. Zij sliep waarschijnlijk onrustig doordat mijn vader er niet was en zij droomde dat er iemand haar slaapkamer binnenkwam. 

Quote van de dag:
😂


Vrijdag 27 november 2020:
Green friday | 
Black friday
E-mailloze vrijdag
 International systems engineer day
Belgian roof day

2 opmerkingen:

  1. Sterk!! Je met je lam geschrokken zijn, misschien nog harder dan je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, echt....ik schrok vreselijk, ik was zo verdiept in mijn boek....niet normaal. Later natuurlijk gelachen!

    BeantwoordenVerwijderen