Zoeken in deze blog

maandag 9 november 2020

Weinig te beleven

 Ik had weer een paar 'slaapdagen' ...... abnormaal veel geslapen. Zo af en toe heb ik dat...soms 1 dag, soms duurt het wat langer. Het lijkt vandaag beter te gaan, dus waarschijnlijk is het snel weer normaal. 
 Gisteravond tijdens mijn avondwandeling raakte ik aan de praat met een bekende...... pas achteraf realiseerde ik mij dat ik te weinig afstand hield. Dat gebeurt natuurlijk wel vaker, maar deze keer was het echt mijn schuld! Kan gebeuren natuurlijk, geen drama (neem ik aan). 
 Er is weinig nieuws, als ik veel slaap maak ik niet veel mee....ik had zelfs geen vermeldenswaardige dromen! 
 De afgelopen dagen heb ik ook veel minder gedaan dan ik van plan was...ook logisch natuurlijk, ik sliep. En als ik dan wakker was was het vaak maar voor even of midden in de nacht. 
 Het zal mij benieuwen of het drukker dan anders wordt met Sint Maarten...... ik heb voor alle zekerheid veel gehaald/laten bezorgen. Vandaag maar even de laatste voorbereidingen doen en dan hoef ik woensdag alleen maar alles neer te zetten, versieren en ballonnen op te pompen. En natuurlijk even de auto wegzetten, anders wordt het te krap. Ik blijf binnen, het wordt zelfbediening! Nog even een briefje maken hoeveel dingen ze mogen uitzoeken..... en even lamineren, dan blijft het leesbaar, ook als het vochtig wordt. Dat plak ik dan op de tafel. 

Quote van de dag:



Maandag 9 november 2020:

Wereld wezendag
Wereld voorspeldag
Dag van de uitvinders
Nationale dag van de foute stropdas
Wereld vrijheidsdag
Val van de Berlijnse muur
Herdenking kristallnacht 
Internationale dag tegen fascisme en antisemitisme
Internationale week van wetenschap en vrede
Europese kwaliteitsweek
Week van respect
Internationale week van het beroepsonderwijs

 
 


2 opmerkingen:

  1. Zolang je slaapt maak je niet veel mee, dat is logisch. 😄
    Heet zal de donkerte zijn misschien? Ik lig nu 's morgens langer op bed, al sinds een paar weken.
    Dus Sint Maarten gaat door bij jullie.
    Het vuurwerk is afgelast, zou tijd worden. Een paar grote centrale shows zijn veel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb af en toe zo'n slaapperiode, maar vandaag viel het mee....vanmiddag wel een tukkie gedaan, maar verder niet en redelijk actief geweest.
    Ja, het mag hier....Sint Maarten. Niet iedereen is het er mee eens.... ik eigenlijk ook niet, maar door het buiten te zetten kan het wel.
    Ben het met je eens met vuurwerk....vuurwerk is leuk als er normaal mee omgegaan wordt en pas om 12 uur.

    BeantwoordenVerwijderen