Zoeken in deze blog

maandag 2 november 2020

Goed bezig

 Het werd tijd om de sokkenton eens uit te zoeken...... ik heb mijzelf nu een verbod opgelegd tot het kopen van sokken tot minstens 2025❗
En dan met name sneakersokken en huissokken...... wow, ik hoef geen koude voeten te hebben, ik kan 6x per dag wisselen van sokken en dan heb ik nog genoeg!
Alles is nu gesorteerd, soort bij soort in een zakje..... en een zakje eenlingen. Wat oude vormloze verkleurde sokken heb ik weggegooid.

De la van de secretaire is ook weer in orde..... die chaos viel mee, maar toch..... nu is het weer echt netjes! 

Een deel van mijn kleding uitgezocht, vorige week al een zak(je) kleding weggebracht en er ligt alweer iets klaar.

Ook weer klaar....lekker, dat zijn van die klusjes die steeds uitgesteld worden. 

Goed bezig!

Quote van de dag:
Dinsdag 3 november 2020:

Dag van de huisvrouw
Nationale cliché-dag
Dag tegen rugpijn
Internationale actiedag voor het boreale woud
Wereld kwallendag
Antimalwareday
Wereld mannendag
Dag van de projectontwikkeling
Maand van het commissariaat

2 opmerkingen:

  1. Goed bezig.
    Ik draag zelden sokken, de laatste jaren helemaal niet meer. Toen we nog fietsten als het vroor, maar liever had ik warme laarzen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In schoenen draag ik altijd sokken....behalve in sandalen. Meestal dunne sokjes of sneakersokken. Maar ik heb ook echt warme sokken, die draag ik weinig, maar als het erg koud is en ik lang buiten ben, dan draag ik ze.
    Bij een nette schoen is het meestal pantykousjes, maar meestal draag ik sportieve schoenen.
    Warme laarzen zijn ook lekker, maar ik kan alleen korte laarzen hebben. Tot de knie zit bij mij net iets te hoog, waardoor het irritant voelt in mijn knieholte. Ook passen ze niet allemaal, want zelf toen ik nog maker was had ik stevige kuiten, dat is natuurlijk alleen maar erger geworden :D

    BeantwoordenVerwijderen