Zoeken in deze blog

zondag 8 november 2020

Zaterdag

 Een rustige dag hier, deze 7de november,  maar wel met wereldnieuws. Het is eindelijk zeker....Biden wordt de nieuwe (46ste) president van de VS! Maar Trump wil nog niet weg, die vecht het aan..... de kleuter kan niet tegen zijn verlies. 
Echt, ik heb nooit begrepen waarom mensen de vorige keer voor Trump kozen. Het probleem in Amerika is dat de keus zo beperkt is, maar ik kan mij niet voorstellen dat er iemand erger kan zijn dan Trump. 

In de Telegraaf las ik: 

WASHINGTON - De Amerikaanse president Donald Trump heeft naar eigen zeggen de verkiezingen gewonnen. Hij herhaalt zaterdagavond zich niet neer te leggen bij de verkiezingsnederlaag zoals Amerikaanse media die melden.

Nadat Joe Biden de staat Pennsylvania had binnengesleept waren er genoeg kiesmannen, meldden alle belangrijke nieuwsstations. Maar Trump weigert Biden te feliciteren en stelt dat de verkiezingsrace nog niet gelopen is.

Ik vind het een engerd en naar mijn idee spoort hij niet helemaal. Je zou je toch doodschamen als hij je president is? 
Ik zal niet beweren dat hij alles fout deed.....ik zou even moeten zoeken om te ontdekken wat wel goed was, maar niemand doet alles fout. 
Maar zelfs al zou hij alles goed doen dan nog is het geen president waar je trots op kan zijn...... je moet hem niet zien of horen! De domme uitspraken.... echt, tenenkrommend. Hij vind zichzelf wel geweldig! 
Maar gelukkig mag hij nu zijn koffers pakken.....doeiiiii!


Quote van de dag:


Zondag 8 november 2020:

 STEM dag
Internationale tongbrekersdag
Cappuccinodag
Werelddag van de stedenbouw
Weltschenktag
Dag van de stralende beroepen
Internationale dag voor radiologie
Intersekse solidariteitsdag
Remembrancesunday
Internationale leer-over-het-jodendom-dag







4 opmerkingen:

  1. De man is gestoord.
    Zijn narcisme is buiten alle proporties.
    Hij zou onder behandeling moeten, als het niet te laat is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is niet meer te redden en hij zal niet willen, want hij is perfect en heeft geen behandeling nodig!
    Nu nog even heel moeilijk doen, want hi vind dat hij herkozen is...... die man heeft ook nog eens een enorm bord voor zijn kop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik beklaag Biden, zijn ambtstermijn gaat op aan processen en andere last van Trump.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, vreselijk..... kost veel tijd en energie en je hebt er niks aan.

    BeantwoordenVerwijderen