Zoeken in deze blog

woensdag 8 april 2020

Echt waar?

Af en toe vraag ik mij af of het rondwarende coronavirus de hersenen aantast.......de vragen die gesteld werden n.a.v. de persconferentie waren af en toe naar mijn idee op kleuterniveau. Ook in andere programma's waarin er nog even over doorgepraat werd...."O, dus we zijn er eind april nog niet vanaf?" NEE! Wat dacht je dan? Dat van de ene op de andere dag alles weer normaal wordt?
Het was al duidelijk genoeg gezegd en ik voelde het van tevoren al aan mijn grote teen.....ik heb namelijk een zeer intelligente grote teen, het is een jubelteen als hij iets snapt! Van domme vragen gaat hij jeuken! Ze zeggen wel eens dat er geen domme vragen bestaan......maar vragen naar de bekende weg vind ik toch echt niet getuigen van aanwezigheid van intelligentie! Gaat het nou om iets heel ingewikkelds en je vraagt je je af of je het goed begrepen hebt dan begrijp ik het...... maar ik kan in die hele persconferentie niks onduidelijks of ingewikkelds ontdekken.
Met wat geluk mogen we ietsje meer, maar het kan ook gewoon nog een tijdje zo blijven...PUNT.

Woensdag 8 april:

Heilige woensdag
Nationale poepdag
Dag van de bril
Dag van de Roma
Dag van roze


Quote van de dag:





3 opmerkingen:

  1. Via Facebook:
    Hilde de Jongh-Meulbroek Ja echt he... erger me elke keer aan die idiote vragen.
    Ans Dekker-Martis Echt niet normaal.....terwijl het al zo simpel is.

    Patty Knip Haha, ik ben blij dat ik dus niet de enige was die me zat te ergeren. Ik heb na die persconferentie heel snel een andere zender op gezet. Het lijkt inderdaad wel of het IQ wordt aangetast bij de dames en heren journalisten. Verschrikkelijk!

    Ans Dekker-Martis En dan kijken ze er soms nog slim bij! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens. Na afloop zet ik de tv dan ook uit.
    Nee dan Trump, die weet alles al zonder te vragen. ☻☻

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar bij wat Trump verkondigd heb ik dan weer wel veel vragen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen