Zoeken in deze blog

vrijdag 24 april 2020

Lasso

Ik zat zo te denken......een arrestatie is lastig met 1 1/2 meter afstand. Dat zal nooit helemaal lukken, maar ik denk dat het al beperkt kan worden als ze een lasso gebruiken in sommige gevallen. 
Het overmeesteren is dan in elk geval al meer op afstand. Uiteindelijk kunnen ze geen handboeien omdoen op afstand, maar dit helpt toch al wat, het contact duurt minder lang.....dus allemaal op 'lassoles'.  Lijkt mij ook een leuk gezicht! 

Ik moet nu steeds aan Rawhide denken:

Rollin' rollin' rollin'
Rollin' rollin' rollin'
Rollin' rollin' rollin'
Rollin' rollin' rollin'
Rawhide
Keep rollin', rollin', rollin'
Though the streams are swollen
Keep them dogies rollin', rawhide
Through rain and wind and weather
Hell bent for leather
Wishin' my gal was by my side
All the things I'm missin'
Good vittles, love and kissin'
Are waiting at the end of my ride
Move 'em on, head 'em up
Head 'em up, move 'em on
Move 'em on, head 'em up, rawhide
Cut 'em out, ride 'em in
Ride 'em in, cut 'em out
Cut 'em out, ride 'em in, rawhide
Keep movin', movin', movin'
Though they're disapprovin'
Keep them dogies movin', rawhide
Don't try to understand 'em
Just rope 'em, throw, and brand 'em
Soon we'll be livin' high and wide
My heart's calculatin'
My true love will be waitin'
Be waitin' at the end of my ride
Move 'em on, head 'em up
Head 'em up, move 'em on
Move 'em on, head 'em up, rawhide
Cut 'em out, ride 'em in
Ride 'em in, cut 'em out
Cut 'em out, ride 'em in, rawhide
Rollin' rollin' rollin'
Rollin' rollin' rollin'
Rollin' rollin' rollin'
Rollin' rollin' rollin'
Rawhide
Rawhide



Vrijdag 24 april 2020

Geluidsbewustwordingsdag
Wereldmeningitisdag
Dag van de geleidehond
Proefdierendag
Dag van de moderevolutie
De dag van solidariteit van de jeugd
Dag van multilateralisme en diplomatie voor vrede
Vaccinatieweek


Quote van de dag:

2 opmerkingen:

  1. Het thuiszitten brengt je op ideeën. 😁
    Rawhide ken ik natuurlijk nog, een hit van hebikjoudaar.
    Zelfs ik keek af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha en vooral op rare ideeën! Ineens zag ik dat beeld hahaha.
    Ik keek er altijd naar, samen met mijn moeder, ik vond het geweldig. Misschien zou ik het nu niks meer vinden, dat is vaak zo met die ouwe series..... tergend traag en niet door te komen, maar toen....geweldig.....met Wishbone, Gill en Rowdy. En meezingen natuurlijk! Ik had toen geen idee wat ze zongen,maar dat maakte niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen