Zoeken in deze blog

vrijdag 3 april 2020

Stien Stuntel is weer bezig.

Ja, soms heb ik niet echt mijn dag!  Het ging lang goed deze vrijdag, lekker rustig..... maar ik moest nog even naar de apotheek en post op de bus gooien.  Dat zou ik in de namiddag doen.....half vijf trok in mijn jas aan, stopte mijn telefoon in mijn tas, pakte mijn fiets en vertrok.
De apotheek was op slot. Huh? Ik had het nog nagekeken in de mail die ik van ze kreeg.....open tot half zes! Ik snapte er niks van. Dan maar even de post op de bus gooien aan de overkant....hè?....volgende buslichting is zondag! Ik keek eens op de klok bij de bushalte en zag dat ik een uur in de war was....het was ondertussen bijna kwart voor 6. Hoe kan ik nou zo dom zijn? Ik begin met al dat thuiszitten al een beetje in de war te raken met de dagen, maar als ik nou ook al uren in de war ben ga ik wel erg snel achteruit met mijn verstandelijke vermogens.
Ik gooide mijn post in de brievenbus en bedacht toen dat ik die ene beter zelf had kunnen wegbrengen.....de enige die haast had was ook de enige met een adres in Monnickendam.....maar ja, hij lag nu al onder in de bus!
Nou, dan maar even langs de winkel....afhankelijk van welke route ik nam kan ik er langs komen..... als het rustig is loop ik even naar binnen. Ik was al weken niet in de winkel geweest, alle aanbiedingen liet ik steeds voorbij gaan....niet belangrijk genoeg om mij in de winkel te wagen, maar als ik toch in de buurt ben...... dan heb ik toch weer wat in huis.
  Ik pakte de schoongemaakte winkelwagen aan van een vriendelijke medewerkster en ging naar binnen. ik zag een potje kruiden in mijn wagen die iemand anders blijkbaar vergeten was en gaf het even af. O lekker, de zure braadharing is in de aanbieding...... en zo had ik nog het één en ander/
Terwijl ik naar de kassa liep had ik het door......ik had mijn tas niet bij me! Geen tas is geen geld!
Ik heb alles weer keurig teruggezet en ging weer naar buiten........hopend dat mijn tas thuis stond en dat ik hem niet op één of andere wonderbaarlijke manier was kwijtgeraakt. Snel naar huis fietsen.....daar stond mijn tas....in de gang! Pffffff.
Dat was dus een nodeloos ritje....ik had beter even kunnen wandelen.  Het enige dat ik volgens plan gedaan heb is de post posten 😂, maar omdat de bus pas zondag wordt geleegd en de post op z'n vroegst dinsdag wordt bezorgd had dat geen enkele haast meer.
Nee, ik ga zaterdag niet opnieuw naar de winkel, zo belangrijk was het niet!


Zaterdag 4 april 2020:

Worteltjesdag
  
Rattendag    
Zwerfdierendag
 Dag van bewustwording en bijstand bij landmijnenactie
 Dag van de Filosofie
 Landelijke dag Erfelijke Hartaandoeningen
 Coeliakie Dag
 Dag van de ZZP'er
 National Glamour Day
 Afrikadag
 Wilde buitendagen
 Pillowfight Day


Quote van de dag:



2 opmerkingen:

  1. 😂😂Weet je zeker dat Corona je niet achtervolgt?.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben bang dat corona mijn verstand aantast!
    Nou ja.....er is in elk geval weer iets om te lachen hahaha... achteraf dan!
    Maandag nieuwe poging apotheek.....hopelijk dan wel op tijd!

    Het is warm vandaag.... te warm in mijn tuintje vanmiddag......maar eens kijken of het nu wat koeler is.

    BeantwoordenVerwijderen