Zoeken in deze blog

maandag 6 april 2020

Lekker bezig

Van de week maar weer eens de "Hay clay" gepakt...... eens denken....iets voor het poppenhuis......

ooit maakte ik een vijvertje, daarin zitten eendjes.....een jochie met een hengel ernaast.......maar geen vissen! Tijd om vissen te maken dus!



Ik zag bij iemand een heel klein badeendje, poppenhuisformaat.......dat moet ik ook kunnen maken.






Een halsbandparkiet. Omdat zo'n snavel erg klein is om met verf te bewerken probeerde ik het met viltstift ....... maar rood dekte niet goed op groen...dat was te verwachten natuurlijk, maar proberen kan altijd!  Morgen dan toch maar verf gebruiken.


Maya de bij is er ook bij 😂..met haar vriendje



Nou, ik ben weer lekker bezig geweest!
Ik moet de dingen nog wel een beetje bijwerken.

Toen ik zondag even mijn hoofd naar buiten stak zag ik iets liggen......een plastic zakje met een nieuwe voorraad klei! Bedankt gulle gever!!!!
Ik ben er erg blij mee!

Het is leuk spul, maar doordat het taai is zijn kleine dingen die heel precies moeten niet zo eenvoudig om te maken. Foutjes die met het blote oog niet opvallen zijn op de foto duidelijk zichtbaar 😂.
Als het gelukt is is het prettig dat het heel licht is na droging, het weegt bijna niks!
Dat is handig als ik iets kleins ergens aan vast wil plakken.......het valt niet zo snel.



Maandag 6 april 2020:

Heilige maandag
Dag van sport voor ontwikkeling en vrede
Wereld tafeltennisdag
Week van de teek

Quote van de dag:

2 opmerkingen:

  1. Grappige dingetje maak je, kan dat allemaal in je poppenhuis?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe moet ik er wel eens iets uit halen om iets anders te kunnen plaatsen hahaha. Maar dit zijn dingen die buiten kunnen.....vissen in de vijver, badeendjes in een teiltje, vogel komt op een plantenbak bij het raam te zitten denk ik en de bijtjes plak ik in de klimop.

    BeantwoordenVerwijderen